Монгол улсын шинжлэх ухаан 108 боть цуврал: Б. 36: Маркетинг Ерөнхий ред. А.Цанжид Эмхэтгэж хян. Д.Дагвадорж, Б.Даваасүрэн, Ц.Нансалмаа - УБ Согоон нуур 2010 - 252 - Д.Дагвадорж, Я.Отгонсүрэн, Б.Даваасүрэн, Н.Нямаа, С.Бадарч, С.Хандсүрэг, Ц.Нансалмаа, С.Түвшинзаяа, Ц.Сарантуяа, Т.ЧанцалмааЦэцэгмаа, Л.Цэрэнчимэд, А.Аюуш, Ц.Гүнбиүлэг .

БС 36508-36517


Монгол хэл дээр,

978-99962-65-08-2

эдийн засаг эдийн засгийн онол мененежмент маркетинг