Зверинцев А.Б

Мэдээлэл харилцааны менежмент PR-ын менежерийн гарын авлага - УБ Admon 2003 - 205

ЭШФ Б 30067, БС 23971

Энэхүү номонд өрнөдийн болон ОХУ-ын практикт хэрэглэгддэг мэдээлэл харилцааг удирдах, зохицуулах, арга технологи, дүрэм журам болон мэдээлэл харилааны менежментийн үндсэн ойлголтууд, мэдээлэл харилцааны бодлого гэж юу болох, сонгуулийн компанит ажлыг хэрхэн төлөвлөх, улс төрийн зүтгэлтний имижийг хэрхэн бүрдүүлэх фирмийн мэдээлэл харилцааны стратеги гэж юуг хэлэх талаар өргөн хүрээний ойлголтыг авч үзсэн байна.


Монгол хэл дээр,

олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэл /ОНМХ/ олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн зар сурталчилгаа /реклам/ зар сурталчилгааны аргачлал PR-ын менежрийн гарын авлага