Лхагвадорж З

Ерөнхийлөгчид нэр дэвшигчийн PR ба имиж Монгол Улсын Ерөнхийлөгчийн 1993-2013 оны сонгуулийн жишээн дээр Ред. Ж.Төртогтох - УБ Мөнхийн үсэг 2017 - 200

ЭШФ Б 28960-28964, НХУУТ 71285-71289, ГНОФ 12693-12697



Судлаач уг номондоо МУ-ын ерөнхийлөгчийн 1993-2013 оны сонгуульд нэр дэвшиж байсан нийт 13 нэр дэвшигчийн PR, имижийн асуудлыг эрдэм шинжилгээний бүтээлүүд, судалгааны ажлууд, олон нийтийн мэдээллийн хэрэгслийн нийтлэл, агуулга мөн сонгуульд нэр дэвшигчдийн сурталчилгааны материал зэрэг анхдагч болон хоёрдогч эх сурвалжид үндэслэн нэр дэвшигчийн PR имижийг тодорхойлжээ.


Монгол хэл дээр,

978-99978-0-726-7

улс төр ерөнхийлөгчийн сонгууль сонгуулийн маркетинг