Болд-Эрдэнэ Б

Нийгмийн харилцааны (PR) онол практик Ред. Ч.Чойсамба - УБ Жиком пресс 2017 - 176

ЭШФ Б 28591-28593, НХУУТ 70611-70617, ГНОФ 11582-11591

ПР нь нэгдсэн орчуулга, монгол тогтсон нэршил үгүй шууд хэрэглэгдэж буй үгийн нэг юм. ПР нь олон нийтийн ч, нийгмийн ч харилцаа биш бөгөөд судалгаа, төлөвлөлт, гүйцэтгэл, үр нөлөө гэсэн үйл явцын нэгдэл холбоо, уялдаа хамааралд оршдог харилцаа, мэдээлэл ажээ. Энэхүү бүтээлээр ПР-ын үндсэн ойлголт, ПР-ын үйл ажиллагаа, судалгаа, ПР-ын ёс зүй, бизнесийн ПР, улс төрийн ПР-ын ойлголтыг олж авах юм.


Монгол хэл дээр,

978-99978-0-909-4

сэтгүүл зүй реклам олон нийтийн мэдээллийн хэрэгсэлийн PR, ПР зар сурталчилгаа PR / ПР