Лхамцэдэн Б

Монгол улсын зочид буудлын үйлчилгээний чанарыг үнэлэх нь Дээд зэрэглэлтэй зочид буудлын жишээн дээр Ред. М.Билэгсайхан - УБ МУИС-ийн хэвлэх 2017 - 159

ЭШФ Б 27078-27079, НХУУТ 66033-66035, БС 9595-9599, 9610-9614

Үйлчилгээний байгууллага нь юуны өмнө өөрийн үйлчлүүлэгчдийг тодорхойлсны дараа тэд тухайн үйлчилгээнээс ямар чанар хүсэж байна, тэдгээрийг ямар хэмжүүрээр үнэлж байгааг тодорхойлох нь чухал байдаг. Энэхүү бүтээл нь Монгол улсын зочид буудлын үйлчилгээний талаарх бодлого боловсруулагчид, зочид буудлын удирдлагууд, байгууллагын чанарын удирдлагын мэргэжилтнүүд үйлчилгээнийхээ чанарт үнэлгээ дүгнэлт өгөх, оновчтой шийдвэр гаргах, цаашдын стратеги төлөвлөлтөнд мэдээлэл болгох мөн их дээд сургуулийн оюутан, судлаачдад нэн тустай юм.


Монгол хэл дээр,

978-99978-0-869-1

эдийн засаг зочид буудлын эдийн засаг зочид буудлын менежмент