Отгонсүрэн Я

Байгууллагын харилцааны маркетингийн удирдлага Судалгаа, төлөвлөлт, хэрэгжүүлэлт, хяналт Ред. Д.Дагвадорж - УБ МУИС-ийн хэвлэх 2004 - 237

ЭШФ Б 15205-15207, НХУУТ 31236-31252, БС 3115-3129, 5742-5743, 12887-12889, 18458-18460, 22430

Тус бүтээл нь зах зээлийн шинэ харилцаанд шилжин орсон Монгол орны эдийн засгийн амьдралыг маркетингийн шинжлэх ухааны онол, арга зүйн үүднээс шинжлэн, зах зээлийг худалдан авагчийн эрэлт хэрэгцээнд нийцүүлэн удирдаж шударга аргаар ашиг орлогоо нэмэгдүүлэх арга замыг боловсруулан бүтээл болсон байна. Уг номд байгууллагын харилцааг удирдах асуудлыг түүний үндсэн бүрэлдэхүүн хэсэг болсон үйлдвэрлэгчийн, зуучлагчийн, засгийн газрын улмаар ашгийн бус байгууллагын ялгаатайгаар иж бүрнээр авч үзэн судалгаа хийсэн байна.


Монгол хэл дээр,

99929-76-20-x

эдийн засаг байгууллагын маркетинг маркетинг харилцааны маркетинг