Криймерс Б
Багшлахуйн чанарыг сайжруулахад багшийн хөгжил - Нью-Йорк 2013 - 266
ЭШФ Т 16753-16757, НХУУТ 50640-50654
Энэхүү номын эхний хэсэгт багш бэлтгэх боловсрол, мэргэжлийн хөгжлийн судалгааны шүүмжлэлт эргэцүүлэл, цогц чадамжид суурилсан нэгдмэл аргачлал., хоёр дахь хэсэгт багшийн өгөөжийн судалгааны шүүмжлэлт эргэцүүлэл., гуравдугаар хэсэгт багшийн үр дүнгийн судалгааг багш бэлтгэх сургалтын болон багшийн хөгжлийн судалгаатай холбох тухай авч үзжээ. Мөн зохиогчид багш нарын багшлах ур чадваруудыг сайжруулах,улмаар багшийн тодорхой чадамжуудыг агуулсан багшийн зан төлөв энгийнээс илүү нийлмэл төрөлд алгуур шилжихэд багш нарт тусалдгийг харуулсан судалгааны дүнг танилцуулжээ
Монгол хэл дээр,
978-94-007-5206-1
боловсрол судлал багшийн хөгжил багшлах ур чадвар багшлах боловсон хүчин
Багшлахуйн чанарыг сайжруулахад багшийн хөгжил - Нью-Йорк 2013 - 266
ЭШФ Т 16753-16757, НХУУТ 50640-50654
Энэхүү номын эхний хэсэгт багш бэлтгэх боловсрол, мэргэжлийн хөгжлийн судалгааны шүүмжлэлт эргэцүүлэл, цогц чадамжид суурилсан нэгдмэл аргачлал., хоёр дахь хэсэгт багшийн өгөөжийн судалгааны шүүмжлэлт эргэцүүлэл., гуравдугаар хэсэгт багшийн үр дүнгийн судалгааг багш бэлтгэх сургалтын болон багшийн хөгжлийн судалгаатай холбох тухай авч үзжээ. Мөн зохиогчид багш нарын багшлах ур чадваруудыг сайжруулах,улмаар багшийн тодорхой чадамжуудыг агуулсан багшийн зан төлөв энгийнээс илүү нийлмэл төрөлд алгуур шилжихэд багш нарт тусалдгийг харуулсан судалгааны дүнг танилцуулжээ
Монгол хэл дээр,
978-94-007-5206-1
боловсрол судлал багшийн хөгжил багшлах ур чадвар багшлах боловсон хүчин