000 01641nam a22003257a 4500
003 MN-UlNUM
005 20230503140614.0
008 130628s1996 mp ||||| |||| 00| | mon d
040 _afirst lib
082 _a330
084 _2sudalgaa
_a65
_bД 156
_q65
100 1 _aДагвадорж Дайрийжавын
110 _aSHUNUS
_bEZTE
240 1 0 _a65 Д 156
245 1 _aХэрэглэгч, үйлдвэрлэгчийн уялдаа холбооны маркетингийн удирдлагын асуудлууд
_bЭдийн засгийн ухааны докторын зэрэг горилсон диссертаци:
_cА.Дамдин
_eМикро эдийн засаг
_k05.02.03
260 _aУБ
_c1996
300 _a225
500 _aЭШФ Дисс 70
546 _aMongolia
653 _aдиссертаци
653 _aэдийн засаг
653 _aмакро эдийн засаг
653 _aмаркетинг
740 _aҮйлдвэрлэлийг эрэлт хэрэгцээгээр баримжаалан хөгжүүлэх үндэслэл, монгол хэрэглэгч
740 _aҮйлдвэрлэгчийн маркетингийн чадавхи
740 _aБарааг хэрэглэгчдэд хүргэх сувгуудын онцлог өөрчлөлт шинэчлэлт
740 _aҮйлдвэрлэлийг эрэлт хэрэгцээнд зохицуулан удирдах маркетингийн орчин
740 _aМонголын онцлогтой маркетингийн удидрдлагын үндсэн арга зүй
942 _cDS
999 _c99629
_d99629