000 02429 a2200373 4500
003 MN-UlNUM
005 20240503154737.0
008 110605s2001 mp 000 | mon d
020 _a99929-6-011-6
040 _afirst lib
082 _a658.8
084 _a65.290-2я73
_bО-535
_2Surah bichig
_q65
100 1 _aОтгонсүрэн Я
240 1 0 _a65.290-2я73 О-535
245 1 0 _aҮйлчилгээний маркетинг
_cХян. Ч.Онгоодой
260 _aУБ
_bМөнхийн үсэг
_c2001
300 _a224
500 _aЭШФ Б 14317-14319, НХУУТ 29073-29079, 42524, БС 1911-1924, 12890-12892, 18780, 22821
505 _aДэлхийн практикт маркетинг нь үйлдвэрлэлийн хүрээнээс хэдий гарч үйлчилгээний салбар, төрийн болон ашгийн бус байгууллагын чухал хэрэгцээ болж буй энэ үед энэ сурах бичиг нь манай орны их, дээд сургууль, коллежийн оюутан, бие даан суралцагсдад төдийгүй бизнесийн байгууллагын ажилтнуудад гарын авлага болно. Тус сурах бичгээс маркетингийн тухай үндсэн мэдлэгээ гүнзгийрүүлэхээс гадна үйлчилгээний бизнесийн өдөр тутмын үйл ажиллагаандаа ашиглах зохих аргачлалтай болно.
546 _aMongolia
653 _aэдийн засаг
653 _aмаркетинг
653 _aзах зээлийн эдийн засаг
653 _aсурах бичиг
740 _aҮйлчилгээний шинж чанар, ангилал
740 _aҮйлчилгээний ба харилцааны маркетинг
740 _aҮйлчилгээний байгууллагын эрхэм зорилго
740 _aҮйлчилгээний зах зээлийн сегментчилэл
740 _aҮйлчилгээний байршилт, ялгаварлал
740 _aҮйлчилгээнйи маркетингийн хольц
740 _aҮйлчилгээнйи маркетингийн төлөвлөлт
740 _aХэрэглэгчид төвлөрсөн үйлчилгээний мөн чанар
942 _cBK
999 _c9762
_d9762