000 | 01430nam a22003137a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20230905151822.0 | ||
008 | 130116s2008 mp ||||| |||| 00| | mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a510 | ||
084 |
_2sudalgaa _a22.1+74.202 _bД 648 _q2 |
||
100 | 1 | _aДулсанням П | |
110 |
_aSHUBUS _bMATET |
||
240 | 1 | 0 | _a22.1+74.202 Д 648 |
245 | 1 |
_aМатематик сургалтанд аналоги хэрэглэн бодлогыг өргөтгөж бодох нь _bМагистрын зэрэг горилсон дипломын ажил _cД-р, проф. М.Дэнсмаа _dД-р, дэд проф.В.Адъяасүрэн |
|
260 |
_aУБ _c2008 |
||
300 | _a73 | ||
500 | _aЭШФ Дип 2580 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aматематик | ||
653 | _aматематик заах арга зүй | ||
653 | _aгеометр заах арга зүй | ||
653 | _aгеометр | ||
653 | _aмагистрын дипломын ажил | ||
740 | _aСурагчдын сэтгэхүйг хөгжүүлэхэд математик нөлөөлөх нь | ||
740 | _aМатематик сургалтанд аналоги хэрэглэн бодлогыг өргөтгөж бодох нь | ||
740 | _aАналоги хэрэглэн өргөтгөх аргыг ашиглан сурагчдын сэтгэхүйг хөгжүүлэх нь | ||
942 | _cMA | ||
999 |
_c94019 _d94019 |