000 | 02711nam a22002297a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20210929162003.0 | ||
008 | 111114t2010 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2Garin awlaga _a74.27 _bТ 73 _q74 |
||
100 | 0 | _aТүвшинтөгс Ц | |
240 | 1 | 0 | _a74.27 Т 73 |
245 | 1 | 0 |
_aХүүхэд, гэр бүл-улсын хөгжил _bБодол, эргэцүүлэл, ярилцлага _cРед. А.Шагдарсүрэн |
260 |
_aУБ _bСоёмбо принтинг _c2010 |
||
300 | _a164 | ||
500 | _aЭШФ Т 14645, 14646 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 |
_aболовсрол судлал. _aхүүхдийн хүмүүжил. _aсурган хүмүүжүүлэх зүй. _aярилцлага. _aЕБС-ийн боловсрол |
||
740 |
_aгэр бүлийн хөгжиил. _aхүүхдэд ээлтэй сургууль. _aнуур амгалан бол нугас амгалан. _aхүүхдээр овоглосон хувь заяа. _aхөгжлийн алхаанд нэмэрлэх санал бодол _aхуримын дараа яах вэ. _aамьдрах ухаан гэрийн сургууль. _aхүүхдэд хамт олон хэрэгтэй _aхүүхдийн эрхийг хангахад багшийн үүрэг оролцоо _aӨвийн боловсролд ЮНЕСКО-гийн холбоот сургуулийн оролцоо. _aмонгол оронд нийгмийн ажилтан бэлтгэж эхэлсэн нь _aхүүхдийн ертөнцөд хүчирхийлэл зохидоггүй _aхүн худалдаалах гэмтэ хэргээс сэргийлье _aгоо зүйн хүмүүжил-албан бус боловсрол _aгэр бүлийн хөгжиил. _aхүүхдэд ээлтэй сургууль. _aнуур амгалан бол нугас амгалан. _aхүүхдээр овоглосон хувь заяа. _aхөгжлийн алхаанд нэмэрлэх санал бодол _aхуримын дараа яах вэ. _aамьдрах ухаан гэрийн сургууль. _aхүүхдэд хамт олон хэрэгтэй _aхүүхдийн эрхийг хангахад багшийн үүрэг оролцоо _aӨвийн боловсролд ЮНЕСКО-гийн холбоот сургуулийн оролцоо. _aмонгол оронд нийгмийн ажилтан бэлтгэж эхэлсэн нь _aхүүхдийн ертөнцөд хүчирхийлэл зохидоггүй _aхүн худалдаалах гэмтэ хэргээс сэргийлье _aгоо зүйн хүмүүжил-албан бус боловсрол |
||
942 | _cBK | ||
999 |
_c88148 _d88148 |