000 | 02284 a2200349 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20250522134722.0 | ||
008 | 110605s1980 mp 000 | mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_a74.21 _bС 75 _2other _q74 |
||
110 | _aСурган хүмүүжүүлэх ухааны хүрээлэн | ||
240 | 1 | 0 | _a74.21 С 75 |
245 | 1 | 0 |
_aСургалтын аргыг боловсронгуй болгох асуудалд _cРед. Г. Дагва _cЭмхт. Т. Гомбосүрэн _cХэв. ред. Ц. Цэрэнчимэд, Х. Замеш, Д. Рагчаа _cТех. ред. Г. Шаалай _cХян. А. Агиймаа |
260 |
_aУБ _bУХГ _c1980 |
||
300 | _a166 | ||
500 | _aЭШФ Т 4597, НХУУТ 6023 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол судлал | ||
653 | _aсурган хүмүүжүүлэх зүй | ||
653 | _aдунд сургуулийн заах арга | ||
740 | _aСурган хүмүүжүүлэх төв уншлагын тухай | ||
740 | _aН. Болд. Сургалтын үр дүнг дээшлүүлэхэд графикчилсан төлөвлөлтийг хэрэглэх нь | ||
740 | _aП. Дашзэгвэ. Ээлжит хичээлд бэлтгэх асуудалд | ||
740 | _aДагвадорж. Сурагчдын мэдлэг, чадвар, дадлыг үнэлэх асуудалд | ||
740 | _aГ. Цэндсүрэн. Хэл бичгийн хичээлээр явуулах бичгийн ажлын үр нөлөөг дээшлүүлье | ||
740 | _aН. Баяртогтох "Гээгдэх эгшиг" гэсэн сэдвийг асуудал дэвшүүлэн шийдвэрлүүлэх аргаар заах нь | ||
740 | _aД. Цолов. Хэл бичгийн улсын олимпиадад ингэж бэлтгэдэг | ||
740 | _aЭ. Хархүү. Дунд сургуульд ардын аман зохиолыг хэрхэн заах вэ? | ||
740 | _a С. Буянхишиг. Түүхийн хичээлийн сургалтын үр дүнг дээшлүүлэх арга зам, түүний сурган хүмүүжүүлэх ухаан, сэтгэл зүйн үндэслэл | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c22544 _d22544 |