000 02284 a2200349 4500
003 MN-UlNUM
005 20250522134722.0
008 110605s1980 mp 000 | mon d
040 _afirst lib
082 _a370
084 _a74.21
_bС 75
_2other
_q74
110 _aСурган хүмүүжүүлэх ухааны хүрээлэн
240 1 0 _a74.21 С 75
245 1 0 _aСургалтын аргыг боловсронгуй болгох асуудалд
_cРед. Г. Дагва
_cЭмхт. Т. Гомбосүрэн
_cХэв. ред. Ц. Цэрэнчимэд, Х. Замеш, Д. Рагчаа
_cТех. ред. Г. Шаалай
_cХян. А. Агиймаа
260 _aУБ
_bУХГ
_c1980
300 _a166
500 _aЭШФ Т 4597, НХУУТ 6023
546 _aMongolia
653 _aболовсрол судлал
653 _aсурган хүмүүжүүлэх зүй
653 _aдунд сургуулийн заах арга
740 _aСурган хүмүүжүүлэх төв уншлагын тухай
740 _aН. Болд. Сургалтын үр дүнг дээшлүүлэхэд графикчилсан төлөвлөлтийг хэрэглэх нь
740 _aП. Дашзэгвэ. Ээлжит хичээлд бэлтгэх асуудалд
740 _aДагвадорж. Сурагчдын мэдлэг, чадвар, дадлыг үнэлэх асуудалд
740 _aГ. Цэндсүрэн. Хэл бичгийн хичээлээр явуулах бичгийн ажлын үр нөлөөг дээшлүүлье
740 _aН. Баяртогтох "Гээгдэх эгшиг" гэсэн сэдвийг асуудал дэвшүүлэн шийдвэрлүүлэх аргаар заах нь
740 _aД. Цолов. Хэл бичгийн улсын олимпиадад ингэж бэлтгэдэг
740 _aЭ. Хархүү. Дунд сургуульд ардын аман зохиолыг хэрхэн заах вэ?
740 _a С. Буянхишиг. Түүхийн хичээлийн сургалтын үр дүнг дээшлүүлэх арга зам, түүний сурган хүмүүжүүлэх ухаан, сэтгэл зүйн үндэслэл
942 _cBK
999 _c22544
_d22544