000 | 02040 a2200337 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20231206091545.0 | ||
008 | 110605s2010 mp 000 | mon d | ||
020 | _a978-99929-4-519-2 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a900 | ||
084 |
_a63+74.266.3 _bБ 109 _2Garin awlaga _q63 |
||
100 | 1 | _aБаасанжав З | |
240 | 1 | 0 | _a63+74.266.3 Б 10 |
245 | 1 | 0 | _aТүүхийн сургалтын арга зүй |
260 |
_aУБ _bСоёмбо принтинг _c2010 |
||
300 | _a189 | ||
500 | _aЭШФ Т 13991-13993, НХУУТ 42395-42410, 60536-60545 | ||
505 | _aЭнэ бүтээлд түүхийн сургалтын арга зүйн нэг чиглэл болох түүхийн багшийн мэргэжил эзэмшихээр суралцаж байгаа оюутан залууст голчлон зориулж ерөнхий боловсролын дунд сургуулийн түүхийн сургалтын арга зүй, заах аргын талаар өнөөгийн манай түүхийн сургалтын практик, боловсролын салбарын шинэчлэлд үндэслэн энэ номыг туурвисан байна. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aтүүх | ||
653 | _aтүүх заах арга зүй | ||
653 | _aзаах арга зүй | ||
653 | _aтүүхийн сургалтын заах арга зүй | ||
740 | _aМонголын түүхийн боловсрол түүхийн сургалтын арга зүйн хөгжлийн түүхэн тойм | ||
740 | _aТүүхийн сургалтын үндсэн хүчин зүйлүүд | ||
740 | _aТүүхийн боловсролын агуулгын айг эзэмшүүлэх арга зүй | ||
740 | _aТүүхийн сургалтын зарим асуудлууд | ||
740 | _aЭх түүхийн сургалтаар сурагчдад үндэсний ухамсар төлөвшүүлэх арга зүй | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c22110 _d22110 |