000 02040 a2200337 4500
003 MN-UlNUM
005 20231206091545.0
008 110605s2010 mp 000 | mon d
020 _a978-99929-4-519-2
040 _afirst lib
082 _a900
084 _a63+74.266.3
_bБ 109
_2Garin awlaga
_q63
100 1 _aБаасанжав З
240 1 0 _a63+74.266.3 Б 10
245 1 0 _aТүүхийн сургалтын арга зүй
260 _aУБ
_bСоёмбо принтинг
_c2010
300 _a189
500 _aЭШФ Т 13991-13993, НХУУТ 42395-42410, 60536-60545
505 _aЭнэ бүтээлд түүхийн сургалтын арга зүйн нэг чиглэл болох түүхийн багшийн мэргэжил эзэмшихээр суралцаж байгаа оюутан залууст голчлон зориулж ерөнхий боловсролын дунд сургуулийн түүхийн сургалтын арга зүй, заах аргын талаар өнөөгийн манай түүхийн сургалтын практик, боловсролын салбарын шинэчлэлд үндэслэн энэ номыг туурвисан байна.
546 _aMongolia
653 _aтүүх
653 _aтүүх заах арга зүй
653 _aзаах арга зүй
653 _aтүүхийн сургалтын заах арга зүй
740 _aМонголын түүхийн боловсрол түүхийн сургалтын арга зүйн хөгжлийн түүхэн тойм
740 _aТүүхийн сургалтын үндсэн хүчин зүйлүүд
740 _aТүүхийн боловсролын агуулгын айг эзэмшүүлэх арга зүй
740 _aТүүхийн сургалтын зарим асуудлууд
740 _aЭх түүхийн сургалтаар сурагчдад үндэсний ухамсар төлөвшүүлэх арга зүй
942 _cBK
999 _c22110
_d22110