000 | 01560 a2200301 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20220503134039.0 | ||
008 | 110605s2009 mp 000 0 mon d | ||
020 | _a9992962674 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a150 | ||
084 |
_a88.8 _bМ 98 _2Garin awlaga _q88 |
||
100 | 1 | _aМягмар О | |
240 | 1 | 0 | _a88.8 М 98 |
245 | 1 | 0 | _aСудлаач багшийн гарын авлага |
260 |
_aУБ _bГан принт _c2009 |
||
300 | _a181 | ||
500 | _aЭШФ Т 13887, 13888, НХУУТ 41909, 41910 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aсургууль судлал | ||
653 | _aсэтгэл судлал | ||
653 | _aсурган хүмүүжүүлэх ухаан | ||
653 | _aбагш | ||
653 | _aсудлаач багш | ||
740 |
_aХүүхдийг судлахад анхаарах зүйлүүд _aХүүхдийн сэтгэцийн онцлогийг судлах зарим аргуудыг хэрэглэх үлгэрчилэн жишээ _aСургуулийн бага насны хүүхдийг судлах хялбар арван арга _aСургуулийн өсвөр ба ахлах насныхны сэтгэл зүйн онцлогийг судлах зарим аргууд _aСуралцагчдын анги бүлгийн нийгэм сэтгэл зүйн онцлог ба судлах аргууд _aХүүхэд эцэг эхийн хоорондын харилцааг тодорхойлох зарим арга зүй |
||
942 | _cBK | ||
999 |
_c21954 _d21954 |