000 | 01354 a2200349 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20210915170911.0 | ||
008 | 110605s2009 mp 000 0 mon d | ||
020 | _a978999290898x | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_a74.262.21 _bХ 85 _2Garin awlaga _q74 |
||
240 | 1 | 0 | _a74.262.21 Х 85 |
245 | 1 | 0 |
_aХүүхдээр асуудал шийдүүлэх арга зүй: Боловсролын түвшин: Суурь, Хичээл: Математик, Бүлэг сэдэв _bКвадрат функц, Дөрвөн өнцөгт, Зөвлөмж-3 |
260 |
_aУБ _bBCI _c2009 |
||
300 | _a128 | ||
500 | _aЭШФ Т 13586-13590 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aЕБС | ||
653 | _aматематик | ||
653 | _aдөрвөн өнцөгт | ||
653 | _aквадрат функц | ||
653 | _aзөвлөмж | ||
653 | _aарга зүй | ||
700 | 1 | _aЦ.Далайжамц, Т.Ганбаатар, У.Доёд, М.Итгэл, Э.Чойсүрэн | |
740 | _aМатематикийн хичээлийн арга зүйн хөгжил | ||
740 | _aТуршилт судалгааны үр дүн | ||
740 | _aМатематик сургалтын үнэлгээ | ||
740 | _aҮнэлгээний онолын үндэслэл | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c21659 _d21659 |