000 | 01210 a2200337 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20210915153257.0 | ||
008 | 110605s2009 mp 000 0 mon d | ||
020 | _a9789992905972 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_a74.202.5+22.1 _bС 74 _2Garin awlaga _q74 |
||
240 | 1 | 0 | _a74.202.5+22.1 С 74 |
245 | 1 | 0 |
_aСурах үйлийн баримжаагаар суралцахуйг дэмжих арга зүй: Боловсролын түвшин: Суурь, Хичээл: Математик, Бүлэг сэдэв _bГеометр, Функц, Зөвлөмж-2 |
260 |
_aУБ _bBCI _c2009 |
||
300 | _a128 | ||
500 | _aЭШФ Т 13551-13555 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aЕБС | ||
653 | _aзаах арга зүй | ||
653 | _aматематик | ||
653 | _aгеометр | ||
653 | _aфункц | ||
653 | _aматематик сургалтын үнэлгээ | ||
700 | 1 | _aУ.Доё, Т.Ганбаатар, Ц.Далайжамц, Э.Чойсүрэн | |
700 | 1 | _a | |
740 | _aхичээлийн шинэ арга зүй | ||
740 | _aтуршилт судалгаа | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c21656 _d21656 |