000 | 01482 a2200325 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20210916082016.0 | ||
008 | 110605s2009 mp 000 0 mon d | ||
020 | _a9789992908990 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_a74.262.21 _bХ 35 _2Garin awlaga _q74 |
||
240 | 1 | 0 | _a74.262.21 Х 35 |
245 | 1 | 0 |
_aХийж бүтээх, зурах, дүрслэх үйлээр дамжуулан математикийн агуулгыг эзэмшүүлэх арга зүй: Боловсролын түвшин: Бага, Хичээл: Математик _bБүлэг сэдэв: Хэсэг ба бутархай, Зөвлөмж-3 |
260 |
_aУБ _bBCI _c2009 |
||
300 | _a128 | ||
500 | _aЭШФ Т 13596-13600 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aзаах арга зүй | ||
653 | _aматематик | ||
653 | _aбутархай тоо | ||
653 | _aматематик заах арга зүй | ||
700 | 1 | _aД.Энхцэцэг, О.Чулуунцэцэг, Ч.Цогзолмаа, Б.Ганцэцэг, Б.Гэрэлгуа | |
740 | _aХүүхдийн хөгжлийг дэмжих арга зүйн хөгжил | ||
740 | _aХэсэг ба энгийн бутархай бүлэг сэдвийн нэгж хичээлийн киррикюлим | ||
740 | _aАрга зүйн туршилт | ||
740 | _aБагшид зориулсан нэмэлт материал | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c21637 _d21637 |