000 | 01516 a2200289 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20210915165817.0 | ||
008 | 110605s2009 mp 000 0 mon d | ||
020 | _a9789992902841 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_a74.262+22.1 _bБ 53 _2Garin awlaga _q74 |
||
240 | 1 | 0 | _a74.262+22.1 Б 53 |
245 | 1 | 0 |
_aБодит юмсыг загварчлан тооцоолох үйлд хүүхдийг сургах арга зүй: Боловсролын түвшин: Бага, Хичээл: Математик, Бүлэг сэдэв _bНэмэх, хасах үйлдэл, Зөвлөмж-1 |
260 |
_aУБ _bBCI _c2009 |
||
300 | _a120 | ||
500 | _aЭШФ Т 13576-13580 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aматематик | ||
653 | _aзаах арга зүй | ||
653 | _aбага боловсрол | ||
653 | _aматематик заах арга зүй | ||
700 | 1 | _aД.Энхцэцэг, О.Чулуунцэцэг, Ч.Алтантуяа, Г.Норжмоо | |
740 |
_aТоолох онол ба математикийн хичээл _aМатематикийн хичээлийн киррикюлим _aКиррикюлим боловсруулах хувилбар жишээнүүд _aМатематик сургалтын үр дүнг үнэлэх _aАрга зүйн туршилт ба жюгё-кэнкю хийсэн тухай _aБагшид зориулсан нэмэлт материалууд |
||
942 | _cBK | ||
999 |
_c21635 _d21635 |