000 | 01549 a2200349 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20210915161933.0 | ||
008 | 110605s2009 mp 000 0 mon d | ||
020 | _a9789992902833 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_a74.262+22.1 _bХ 85 _2Garin awlaga _q74 |
||
240 | 1 | 0 | _a74.262+22.1 Х 85 |
245 | 1 | 0 |
_aХүүхдээр математикийн хялбар мэдлэг бүтээлгэх арга зүй: Боловсролын түвшин: Суурь, Хичээл: Математик _bБүлэг сэдэв: Рациональ тоо, Зөвлөмж-1 |
260 |
_aУБ _bBCI _c2009 |
||
300 | _a112 | ||
500 | _aЭШФ Т 13556-13560 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aЕБС | ||
653 | _aматематик | ||
653 | _aарга зүй | ||
653 | _aзөвлөмж | ||
653 | _aрациогаль тоо | ||
700 | 1 | _aТ.Ганбаатар, Н.Лхагвадорж, Д.Сэргэлэн, М.Энхтуяа, Д.Мөнхбаатар, У.Доёд, Л.Даваажаргал | |
740 | _aМатематик сургалтын арга зүйн хөгжлийн үндсэн зарчим | ||
740 | _aКиррикюлим боловсруулах аргачлал | ||
740 | _aМатематик сургалтын үр дүнг үнэлэх нэгэн хувилбар | ||
740 | _aЯпон улсын математик сургалтын онцлог | ||
740 | _aХичээлийн арга зүйн хөгжил | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c17051 _d17051 |