000 | 01580nam a22003257a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20230810110635.0 | ||
008 | 230629s2023 mp dhj|| |||| 00| 0 mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2sudalgaa _a74.262.21 _bX 59 _q74 |
||
100 | _aXiaohuan Hao | ||
110 |
_aUBS _bMKUT |
||
240 | _a74.262.21 X 59 | ||
245 |
_aДунд сургуульд зарим элементар функцүүдийг заах арга зүй _bХэрэглээний математикийн магистрын зэрэг горилсон бүтээл: _cД-р (Ph.D), проф. Ү.Бадам _dД-р (Ph.D), дэд проф. М.Банзрагч _kЕ05480101 |
||
260 |
_aУБ _c2023 |
||
300 | _a43 | ||
500 | _aЭШФ Маг Дип 7165 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол судлал | ||
653 | _aматематик заах аргазүй | ||
653 | _aмагистрын судалгааны ажил | ||
740 | _aКвадрат функц хичээлийн агуулга, хүрээ | ||
740 | _aМэдээлэл технологийн үр дүнг сургалтад ашиглахын ач холбогдол | ||
740 | _aКвадрат функц хичээлийг заасан үр дүн | ||
740 | _aТуршилт-1 хичээлийн үр дүн | ||
740 | _aТуршилт-2 хичээлийн үр дүн | ||
740 | _aМэргэжил Сургалт Үйлдвэрлэлийн Төвийн багш нараас авсан санал асуулга, үр дүнгүүд | ||
942 | _cMA | ||
999 |
_c134601 _d134601 |