000 02685nam a22003977a 4500
003 MN-UlNUM
005 20230421123242.0
008 230402s2022 mp adj||||||| 00| | mon|d
040 _afirst lib
082 _a330+150
084 _2sudalgaa
_q65
_a65.290-2(545)+88.5
_bЭ 739
100 _aЭрдэнэ (Eerden)
110 _aBSu
_bMJT
240 _a65.290-2(545)+88.5 Э 739
245 _aАжилчдын ажлын байрны стресс, ажлаас залхах хам шинж нь үйлчилгээнд нөлөөлөх нь
_bБНХАУ-ын ӨМӨЗО-ын Taixi зочид буудлын жишээн дээр: Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл:
_cД-р.(Ph.D) Б.Лхамцэдэн
_cД-р.(Ph.D) Г.Уянга
_dД-р.(Ph.D) Д.Энх-Отгон
_kE04130401
260 _aУБ
_c2022
300 _a63
500 _aЦахим Маг Дип 7037
546 _aMongolia
653 _aэдийн засаг
653 _aбайгууллагын менежмент
653 _aсэтгэл судлал
653 _aнийгмийн сэтгэл судлал
653 _aхамт олны сэтгэл судлал
653 _aмагистрын дипломын ажил
740 _aАжлын байрны стресс, ажлаас залхах шинж, үйлчилгээний тухай онолын ойлголт
740 _aАжлын байрны стрессийн талаарх үзэл баримтлал, ойлголт
740 _aАжлаас залхах шинжийн талаарх үзэл баримтлал, ойлголт
740 _aҮйлчилгээний талаарх үзэл баримтлал, ойлголт
740 _aTAIXI зочид буудлын ажилчдын ажлын стресс нь ажлаас залхах шинж болон үйлчилгээнд нөлөөлөх хамаарлын судалгаа
740 _aTaixi зочид буудлын үйл ажиллагаа, өнөөгийн байдал
740 _aЗочид буудлын ажилчдын ажлын стресс ажлаас залхах шинж болон үйлчилгээний хоорондын хамаарлын шинжилгээ
740 _aTaixi зочид буудлын ажлын байрны стрессийг бууруулах, ажлаас залхах шинжээс урьдчилан сэргийлэх болон хэрэглэгчийг халамжлан үйлчилгээг сайжруулах талаарх санал, зөвлөмж
856 _apublic/
_d317037/index.html
942 _cEMA
999 _c132726
_d132726