000 06730nam a22007457a 4500
003 MN-UlNUM
005 20221214105121.0
008 221207b2014 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 _afirst lib
082 _a001+510
084 _2barimt
_a72+22.1г
_bБ 902
_q72
110 _aХовд их сургууль
240 _a72+22.1г Б 902
245 _aБүтээлийн чуулган
_nЦувр. 3:
_pБадамын Цэрэнжав
_cЭрхэлсэн Р.Минжирмаа, Т.Буяндэлгэр
_cДиз. Б.Мейрамгүль
_cРедакцийн зөвлөл Ж.Янжмаа, Б.Гантөмөр, С.Дорж, Ц.Цэрэнгомбо, Д.Саруул
260 _aУБ
_bБитпресс
_c2014
300 _a300
500 _aЭШФ Т 26088
505 _aХовд их сургуулийн "Бүтээлийн чуулган" цуврал бүтээлээр тус сургуульд ажиллаж байгаа эрдэмтэн судлаачдын бүтээлийг олны хүртээл болгохоор тус сургуулийн эрдмийн зөвлөл шийдвэрлэсэн. Энэхүү цуврал бүтээлийн 3 дугаарт Монгол улсын гавъяат багш, сурган хүмүүжүүлэх ухааны доктор (Ph.D), Математикийн тэнхимийн зөвлөх профессор Б.Цэрэнжавын намтар дурдатгал, боловсрол судлал, математик шинжлэх ухааны тодорхой чиглэлээр бичсэн эрдэм шинжилгээний өгүүллүүдээс түүвэрлэн нэгтгэлээ. Уг бүтээлийг сургалт, судалгааны чиглэлээр ажилладаг багш, судлаачид, оюутнууд, магистрантууд, мэргэжилтнүүд мөн өргөн олон уншигчдад зориуллаа.
546 _aMongolia
653 _aшинжлэх ухаан судлал
653 _aэрдэм шинжилгээний бүтээл
653 _aматематикийн түүх
653 _aматематикч
740 _aБоловсрол судлалын эрдэм шинжилгээний өгүүллүүд
740 _aҮйлийн явцдаа математикт суралцан төлөвшихүй
740 _aМатематикийн хичээлээр хялбар мэдлэг бүтээлгэх арга зүй / Геометрийн жишээн дээр/
740 _aБүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх арга ашиглан геометрийн хичээлийг явуулах боломж
740 _aАлгебрийн тэгшитгэл бодоход геометр аппарат ашиглах боломж
740 _aСуралцагчдын сэтгэх чадварыг хөгжүүлэх асуудал
740 _aГеометр дэх индукц
740 _aСуралцагчдын бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх нэгэн хувилбар
740 _aСургалтын онолын зарим асуудал
740 _aЛекцийн хичээлийн чанарыг дээшлүүлэх асуудалд
740 _aЕБС-ийн математик боловсролын стандартын үзэл баримтлал, агуулга, арга зүйн асуудал
740 _aЕБС-ийн математикийн хичээлийн арга зүйн шинэчлэлийн асуудал
740 _aШугаман параметртэй тэгшитгэл ба тэнцэтгэл биш
740 _aМатематикийн хичээлээр алгоритмд сургах боломж
740 _aПараметр агуулсан квадрат тэнцэтгэл биш
740 _aПараметр агуулсан квадрат тэгшитгэл
740 _aМатематик сэтгэхүйг хөгжүүлэх явцад цогц чадамж төлөвшүүлэх нь
740 _aГеометрийн бодлогыг скаляр үржвэр ашиглан бодох
740 _aВектор ашиглан геометрийн бодлого бодох
740 _aМэдлэг бүтээх арга барилд сурагчдыг сургах
740 _aМатематик ухагдахуун төлөвшүүлэх арга зүйн асуудал
740 _aМедианы тухай теоремийн баталгаа
740 _aОрчин үеийн хичээлийн тухай өгүүлэх нь
740 _aАналоги (зүйрлэх) арга
740 _aИндукц ба дедукц арга
740 _aУрвуу бодлогын арга
740 _aСурагчдаар мэдлэг бүтээлгэхэд "Бодлого дасгалын систем"-ийг ашиглах
740 _aБүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх төслийн үзэл баримтлалд хийсэн анализ
740 _aБүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх арга зүй
740 _aБүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх сургалтын аргыг геометрийн хичээлд хэрэглэх
740 _aГеометр сургалтанд бодлого дасгалуудын системийг ашиглах нь
740 _aБодлогыг янз бүрийн аргаар бодох асуудал
740 _aГеометрийн хичээлээр сурагчдын танин мэдэх үйл ажиллагааг идэвхүүлэх зарим боломж
740 _aМатематик сургалтын зарим асуудал
740 _aИлтгэгч ба логарифм функцын уламжлалыг заах нэг хувилбар
740 _aБодлого дасгалыг математик сургалтанд ашиглах талаар эрдэмтэд заах аргачдын үзэл баримтлалд хийсэн анализ
740 _aБодлого дасгалын системээр шинэ мэдлэг бүтээлгэх технологи /7-р ангийн геометрийн хичээлийн жишээн дээр/
740 _aАз жаргалтай амьдрахын нууц
740 _aМатематик сургалтын үр дүнг дээшлүүлэхэд бодлого дасгалыг ашиглая
740 _aСонин, сэтгүүлийн материал, шавь нарынх нь дурсамж дурдатгал
942 _cBK
999 _c128691
_d128691