000 | 06730nam a22007457a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20221214105121.0 | ||
008 | 221207b2014 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a001+510 | ||
084 |
_2barimt _a72+22.1г _bБ 902 _q72 |
||
110 | _aХовд их сургууль | ||
240 | _a72+22.1г Б 902 | ||
245 |
_aБүтээлийн чуулган _nЦувр. 3: _pБадамын Цэрэнжав _cЭрхэлсэн Р.Минжирмаа, Т.Буяндэлгэр _cДиз. Б.Мейрамгүль _cРедакцийн зөвлөл Ж.Янжмаа, Б.Гантөмөр, С.Дорж, Ц.Цэрэнгомбо, Д.Саруул |
||
260 |
_aУБ _bБитпресс _c2014 |
||
300 | _a300 | ||
500 | _aЭШФ Т 26088 | ||
505 | _aХовд их сургуулийн "Бүтээлийн чуулган" цуврал бүтээлээр тус сургуульд ажиллаж байгаа эрдэмтэн судлаачдын бүтээлийг олны хүртээл болгохоор тус сургуулийн эрдмийн зөвлөл шийдвэрлэсэн. Энэхүү цуврал бүтээлийн 3 дугаарт Монгол улсын гавъяат багш, сурган хүмүүжүүлэх ухааны доктор (Ph.D), Математикийн тэнхимийн зөвлөх профессор Б.Цэрэнжавын намтар дурдатгал, боловсрол судлал, математик шинжлэх ухааны тодорхой чиглэлээр бичсэн эрдэм шинжилгээний өгүүллүүдээс түүвэрлэн нэгтгэлээ. Уг бүтээлийг сургалт, судалгааны чиглэлээр ажилладаг багш, судлаачид, оюутнууд, магистрантууд, мэргэжилтнүүд мөн өргөн олон уншигчдад зориуллаа. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aшинжлэх ухаан судлал | ||
653 | _aэрдэм шинжилгээний бүтээл | ||
653 | _aматематикийн түүх | ||
653 | _aматематикч | ||
740 | _aБоловсрол судлалын эрдэм шинжилгээний өгүүллүүд | ||
740 | _aҮйлийн явцдаа математикт суралцан төлөвшихүй | ||
740 | _aМатематикийн хичээлээр хялбар мэдлэг бүтээлгэх арга зүй / Геометрийн жишээн дээр/ | ||
740 | _aБүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх арга ашиглан геометрийн хичээлийг явуулах боломж | ||
740 | _aАлгебрийн тэгшитгэл бодоход геометр аппарат ашиглах боломж | ||
740 | _aСуралцагчдын сэтгэх чадварыг хөгжүүлэх асуудал | ||
740 | _aГеометр дэх индукц | ||
740 | _aСуралцагчдын бүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх нэгэн хувилбар | ||
740 | _aСургалтын онолын зарим асуудал | ||
740 | _aЛекцийн хичээлийн чанарыг дээшлүүлэх асуудалд | ||
740 | _aЕБС-ийн математик боловсролын стандартын үзэл баримтлал, агуулга, арга зүйн асуудал | ||
740 | _aЕБС-ийн математикийн хичээлийн арга зүйн шинэчлэлийн асуудал | ||
740 | _aШугаман параметртэй тэгшитгэл ба тэнцэтгэл биш | ||
740 | _aМатематикийн хичээлээр алгоритмд сургах боломж | ||
740 | _aПараметр агуулсан квадрат тэнцэтгэл биш | ||
740 | _aПараметр агуулсан квадрат тэгшитгэл | ||
740 | _aМатематик сэтгэхүйг хөгжүүлэх явцад цогц чадамж төлөвшүүлэх нь | ||
740 | _aГеометрийн бодлогыг скаляр үржвэр ашиглан бодох | ||
740 | _aВектор ашиглан геометрийн бодлого бодох | ||
740 | _aМэдлэг бүтээх арга барилд сурагчдыг сургах | ||
740 | _aМатематик ухагдахуун төлөвшүүлэх арга зүйн асуудал | ||
740 | _aМедианы тухай теоремийн баталгаа | ||
740 | _aОрчин үеийн хичээлийн тухай өгүүлэх нь | ||
740 | _aАналоги (зүйрлэх) арга | ||
740 | _aИндукц ба дедукц арга | ||
740 | _aУрвуу бодлогын арга | ||
740 | _aСурагчдаар мэдлэг бүтээлгэхэд "Бодлого дасгалын систем"-ийг ашиглах | ||
740 | _aБүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх төслийн үзэл баримтлалд хийсэн анализ | ||
740 | _aБүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх арга зүй | ||
740 | _aБүтээлч сэтгэлгээг хөгжүүлэх сургалтын аргыг геометрийн хичээлд хэрэглэх | ||
740 | _aГеометр сургалтанд бодлого дасгалуудын системийг ашиглах нь | ||
740 | _aБодлогыг янз бүрийн аргаар бодох асуудал | ||
740 | _aГеометрийн хичээлээр сурагчдын танин мэдэх үйл ажиллагааг идэвхүүлэх зарим боломж | ||
740 | _aМатематик сургалтын зарим асуудал | ||
740 | _aИлтгэгч ба логарифм функцын уламжлалыг заах нэг хувилбар | ||
740 | _aБодлого дасгалыг математик сургалтанд ашиглах талаар эрдэмтэд заах аргачдын үзэл баримтлалд хийсэн анализ | ||
740 | _aБодлого дасгалын системээр шинэ мэдлэг бүтээлгэх технологи /7-р ангийн геометрийн хичээлийн жишээн дээр/ | ||
740 | _aАз жаргалтай амьдрахын нууц | ||
740 | _aМатематик сургалтын үр дүнг дээшлүүлэхэд бодлого дасгалыг ашиглая | ||
740 | _aСонин, сэтгүүлийн материал, шавь нарынх нь дурсамж дурдатгал | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c128691 _d128691 |