000 02385nam a22003977a 4500
003 MN-UlNUM
005 20221014145933.0
008 220620b2022 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 _afirst lib
082 _a340
084 _2sudalgaa
_a67.404
_bТ 921
_q67
100 _aТэрбиш Цэрэндэлгэрийн
110 _aXZS
_bNEZT
240 _a67.404 Т 921
245 _aЗар сурталчилгааны эрх зүйн зохицуулалтын шинэтгэлийн зарим асуудал
_bХууль зүйн ухааны магистрын зэрэг горилсон бүтээл
_c(Ph.D) Ш.Цогтоо
_d(Ph.D) Б.Дөлгөөн
_kЕ04210101
260 _aУБ
_c2022
300 _a59
500 _aДип 6863
546 _aMongolia
653 _aмагистрын дипломын ажил
653 _aэрх зүй
653 _aиргэний эрх зүй
653 _aзар сурталчилгаа
740 _aБүлэг 1. Хууль бус зар сурталчилгааны тухай ойлголт болон эрх зүйн зохицуулалт
740 _aЗар сурталчилгааны тухай ерөнхий ойлголт
740 _aХууль бус зар сурталчилгааны эрх зүйн зохицуулалт
740 _aБүлэг 2. Хууль бус зар сурталчилгаанд тавих хяналттай холбоотой тулгамдсан асуудал
740 _aПрактик тулгарч буй асуудал
740 _aТөрөөс зар сурталчилгаанд хяналт тавихтай холбоотой тулгамдсан асуудал
740 _aШүүхийн шийдвэрт анализ хийх нь
740 _aБүлэг 3. Хууль бус зар сурталчилгаанд тавих хяналтыг боловсронгуй болгох нь
740 _aЗар сурталчилгааны тухай хуулийн шинэчилсэн найруулгын төслийн үзэл баримтлалд дүгнэлт өгөх нь
740 _aЗар сурталчилгааны тухай хуулийн шинэчилсэн найруулгын төслийн үзэл баримтлалд дүгнэлт өгөх нь
856 _apublic/
_d316863/index.html
942 _cEMA
999 _c127112
_d127112