000 | 05081nam a22005057a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20221220100418.0 | ||
008 | 210701b2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
022 | _l2306-3904 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a001 | ||
084 |
_2MUIS ESHB _a72+81 _bЭ 739 _q72 |
||
110 | _aМУИС. ШУС-ХУС | ||
240 | _a72+81 Э 739 | ||
245 |
_aЭрдэм шинжилгээний бичиг _pГадаад хэл соёл судлал: _nБ. 547(25) _cЭрхлэгч Д.Сайнбилэгт _cОрлогч эрхлэгч Т.Мөнхцэцэг _cНарийн бичгийн дарга Л.Солонго _cГишүүд Ч.Сэлэнгэмөрөн _cХяналтын зөвлөлийн гишүүд Ален Дежак, Ц.Баттулга, Г.Буяннэмэх, Бүлэнт Гүл, А.В. Величко, Ц.Дэлгэрэхцэцэг, Ким Жүвөн, Н.Нансалмаа, Дэвид Пикаске, О.Самбуудорж, Т.Төмөрхүлэг, Ү Шинь-ин, Фүтаки Хироши, Ц.Цэрэндорж, Ш.Эгшиг |
||
260 |
_aУБ _bУдам соёл _c2021 |
||
300 | _a192 | ||
500 | _aЭШФ Т 25880-25881, НХУУТ 77630-77631, ЛавФ 957 | ||
505 | _aЭнэхүү бүтээлд гадаад дотоодын нэрт эрдэмтдийн намтар түүх, тэдний судалгааны бүтээлийн дээжээс толилуулахын зэрэгцээ шилдэг өгүүллийг сонгон оруулжээ. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aшинжлэх ухаан судлал | ||
653 | _aэрдэм шинжилгээний бүтээл | ||
653 | _aхэл шинжлэл | ||
740 | _aЮ.Мөнх-Амгалан. Монгол хэлээр орчуулагдсан Италийн уран зохиолын товч тойм | ||
740 | _aР.Якобсон, Орчуулсан Н.Нансалмаа Орчуулгын хэл шинжлэлийн асуудалд | ||
740 | _aН.Амаржаргал. Гадаад хэлний сурах бичгийн дасгал даалгаврын шинжилгээний асуудалд | ||
740 | _aЧ.Баттулга, Б.Баяртуул Монгол хэлийг 2 догч хэл болгон заан сургаж ирсэн арга туршлага, цаашдын төлөв | ||
740 | _aБ.Болор. Хятад хэлний бүтэц ба тусагдахууны хязгаарт шинж | ||
740 | _aД.Будсүрэн. Орос, Англи, Монгол улс дахь хайкү шүлгийн эхлэл | ||
740 | _aГ.Ганзул. Ертөнцийн үндэстний зураглал | ||
740 | _aБ.Даваасүрэн. Хүний зан чанарын шинжүүд зүйрлэлийн эх сурвалж болох нь | ||
740 | _aУ.Лхагвасүрэн, Ш.Болормаа Англи хэлний багш нарын мэргэжлийн хөгжлийн хандалгад хийсэн судалгаа | ||
740 | _aЛү Лижюань. Хөдөө тосгоны хараа хяналтгүй хүүхдүүдийн асран хамгааллын хэлбэр, давуу болон сул тал (Өвөр Монголын өөртөө засах орны Тунляо хотын Баолуншань сум, Найман сум, Ганьчика сумдын жишээгээр ) | ||
740 | _aБ.Нямжав, Д.Мөнхцэцэг Оюутны танхимын хичээл дэх давамгай болон идэвхгүй оролцоог судлах нь | ||
740 | _aД.Сүнжидмаа Өнгө заасан тэмдэг нэрийн утга эрчимэих, буурах | ||
740 | _aА.Сүхмаа, Д.Отгонтуяа Төрөлх болон төрөлх бус англи хэлтэн 2 багшийн хэн нь илүү сайн заадаг вэ? | ||
740 | _aП.Түмэнгэрэл, В.Дашдаваа 2 хэлээр харилцагч хүүхдийн хэлний хэрэглээ ба хэлний хөгжил | ||
740 | _aБ.Хишигсүх Эртний монгол уран зохиол дахь "Тамын орон"-ы тухай дүрслэлийг харьцуулахын учир нь | ||
740 | _aГ.Цэрэндаваа, Г.Байгалмаа Оюуны довтолгооны аргыг англи хэлний сургалтад ашиглах нь | ||
740 | _aС.Чимэдцогзол, Е.Бямбасүрэн Шинжлэх ухааны хэл найруулга, түүний онцлог | ||
740 | _aЭ.Эрдэнэтуяа, А.Энхтуяа Цахим сургалтын үеийн оюутны үнэлгээний асуудалд | ||
740 | _aЭрдэм шинжилгээний орчуулга | ||
740 | _aБао Лимин, орчуулсан Д.Майсүлд Японы дунд сургуулийн сурах бичиг дэх "Хубилай хааны довтолгоон"-ы талаарх бичвэрийг харьцуулах нь | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c127052 _d127052 |