000 | 03029nam a22005537a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20220905121851.0 | ||
008 | 220705b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-9919-21-723-5 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2Garin awlaga _a74.268.1 _bЦ 940 _q74 |
||
100 | _aЦэдэнбал Чой | ||
240 | _a74.268.1 Ц 940 | ||
245 |
_aЗурагтай үлгэрүүд _bХуулан бичиж, уншиж сурах ном - I _cМонгол бичгээр сийрүүлж бичсэн Ц.Лхагважав, Б.Нямхүү, Н.Цэндлхагва, Ө.Лхагважаргал, Б.Дэлгэрцэцэг _cАриутган нягталсан С.Гандэлгэр _cЭх бэлт. Д.Баасанжав |
||
260 |
_aУБ _bСоёмбо принтинг _c2019 |
||
300 | _a127 | ||
500 | _aЭШФ Т 25750-25752, НХУУТ 77362-77364 | ||
505 | _aЭнэхүү ном нь ерөнхий боловсролын сургуулийн сурах бичгүүдийн хүрээгээр хязгаарлахгүйгээр ямар ч насны болон мэргэжлийн бус хүн аваад дуурайн бичээд сурчихмаар, уншчихмаар зөвлөмжийг агуулсан хэн бүхэн гарын авлагаа болгон ашиглах боломжтой ном болсон байна. Уг бүтээлд монгол бичгээр хөрвүүлэн бичсэн үлгэрүүдийг үндэсний бичгээрээ сийрүүлэн бичиж оруулжээ. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aхичээл заах аргачлал | ||
653 | _aмонгол хэл заах аргазүй | ||
653 | _aүндэсний бичиг заах аргазүй | ||
740 | _aНом нээх үг | ||
740 | _aҮлгэрүүд | ||
740 | _aАх дүү гурав | ||
740 | _aБар, хүн хоёр | ||
740 | _aБяцхан хулууны мөрөөдөл | ||
740 | _aДалантай өвгөн | ||
740 | _aМанжин | ||
740 | _aНарс, хуш, зээргэнэ мөнх ногоон болсон учир | ||
740 | _aОюунтөгс хүүгийн үлгэр | ||
740 | _aӨвөл, зун яагаад ээлжилдэг вэ? | ||
740 | _aӨнхрүүш | ||
740 | _aТуулай яагаад сэтэрхий уруултай болсон бэ? | ||
740 | _aТэмээ, буга 2 | ||
740 | _aТэмээ үнсэнд хөрвөөх болсны учир | ||
740 | _aТэнгэрийн зам ба долоон бурхан | ||
740 | _aТэнэг чоно | ||
740 | _aҮнэг, чоно 2 | ||
740 | _aЦэцэн, тэнэг 2 түшмэл | ||
740 | _aЧоно ба долоон ишиг | ||
740 | _aЭвтэй дөрвөн амьтан | ||
740 | _aЭнх-Амгалан хаан | ||
740 | _aЭрхий мэргэн | ||
740 | _aЭрхийн чинээ хүү | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c126586 _d126586 |