000 05699nam a22009497a 4500
003 MN-UlNUM
005 20220901103437.0
008 220705b2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-9919-23-294-8
040 _afirst lib
082 _a370
084 _2barimt
_a74.03
_bБ 342
_q74
100 _aБатхуяг С
240 _a74.03 Б 342
245 _aБоловсролын философи
_bОрчин үеийн үзэл санаа
_cРед. Б.Жадамба
260 _aУБ
_bСоёмбо принтинг
_c2020
300 _a140
500 _aЭШФ Т 25858-25860, НХУУТ 77583-77587
505 _aЭнэхүү гарын авлагад "Боловсролын философи"-ийн чиглэлээр гарсан бүтээлүүд дэх мэдээллийг цуглуулж давталгүйгээр оруулснаас гадна өнөөдрийн манай нөхцөл байдалд "Боловсрол"-доо ямар байр сууринаас яаж хандах нь илүү зохистой байх талаас нь зохиогч өөрийнхөө үзэл санаагаа давхар тусгажээ.
546 _aMongolia
653 _aболовсрол
653 _aболовсролын сэтгэлгээний түүх
653 _aболовсролын гүн ухаан
740 _aФИЛОСОФИЙН ҮНДСЭН АСУУДЛУУД
740 _aФилософийн талаар товч үгүүлэх нь
740 _aХүн ба амьдрал...
740 _a“Хүн” ба “хүмүүн”.
740 _a"Бие хүн"
740 _aХүний хөгжил, төлөвшил
740 _aХүний үйл ажиллагаа
740 _aХүний танин мэдэх үйл ажиллагаа
740 _aХүний амьдралын утга учир, мөн чанар
740 _aНийгэм амьд тогтолцоо
740 _a"Нийгэм"
740 _a"Нийгэм" ба "хүн"
740 _a БОЛОВСРОЛЫН ФИЛОСОФИЙН ҮНДСЭН АСУУДАЛ
740 _aБоловсролын философийн үүсэл, хөгжлийн тойм
740 _aОрчин үеийн боловсролын философи үзэл баримтлал
740 _aБоловсролын философийн судлагдахуун, судлах зүйл
740 _aБоловсрол судлалын тулгуур ухагдахуунууд
740 _a"Боловсрол"
740 _aБоловсрол судлалын ухааны диалектик шинж
740 _aБоловсролын тогтолцоо
740 _a"Боловсролын үйлчилгээ”
740 _aБоловсролын тогтолцооны элементүүд
740 _aБоловсролын үйлчилгээний чанар
740 _aБоловсролын стандарт
740 _aХичээлийн стандарт, хөтөлбөр
740 _aСургалт
740 _aСургалтын байгууллага
740 _aОрчин үеийн боловсролын зорилго ба агуулга
740 _aОРЧИН ҮЕИЙН БОЛОВСРОЛЫН ФИЛОСОФИЙН ҮНДСЭН АСУУДАЛ
740 _a Хүүхдийн хөгжил ба боловсрол
740 _a Боловсролын конструктив философи
740 _aХүмүүнлэг-ардчилсан нийгмийн боловсролын үйлчилгээ
740 _aБоловсролын үйлчилгээний зорилго, агуулга, үр дүн
740 _aМэдлэг, чадвар, хандлага
740 _aМэдлэг
740 _aЧадвар
740 _aХандлага
740 _aБагшлахуй ба "багш"-ийн хөгжил
740 _aБОЛОВСРОЛЫН ШИНЭЧЛЭЛИЙН ТУЛГУУР АСУУДЛУУД
740 _a"Боловсрол"-ын үзэл баримтлал
740 _aСургалтын үзэл баримтлал
740 _aБагшийн үзэл баримтлал
740 _aСургуулийн үйл ажиллагааны шинэчлэл
740 _aСургуулийн удирдлагын үзэл баримтлалын шинэчлэл
740 _aСургалтын агуулгын үзэл баримтлалын шинэчлэл
740 _aСургалтын арга зүйн үзэл баримтлалын шинэчлэл
740 _aСургалтын үнэлгээний үзэл баримтлалын шинэчлэл
740 _aЕрөнхий боловсролын тогтолцооны шинэчлэл
740 _aБоловсролын шинэчлэлийн удирдлага
740 _aСургуулийн соёлын шинэчлэл
740 _aБайгууллага дахь шинэчлэлийн удирдлага
740 _a Боловсролын шинэчлэлийг эрчимжүүлэхийн тулд
740 _aБОЛОВСРОЛ СУДЛАЛЫН СУДАЛГААНЫ ШИНЭЧЛЭЛ
740 _a Арга судлалын чиг хандлагаа шинэчлэхийн үндэслэл
740 _aБоловсролын судалгааны арга судлалын тулгамдаж буй асуудлууд
740 _aСудалгааны ажлын үр дүн ба практик хэрэглээ
740 _aСудалгааны ажлын чанар ба сургалт
942 _cBK
999 _c126562
_d126562