000 | 05699nam a22009497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20220901103437.0 | ||
008 | 220705b2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-9919-23-294-8 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2barimt _a74.03 _bБ 342 _q74 |
||
100 | _aБатхуяг С | ||
240 | _a74.03 Б 342 | ||
245 |
_aБоловсролын философи _bОрчин үеийн үзэл санаа _cРед. Б.Жадамба |
||
260 |
_aУБ _bСоёмбо принтинг _c2020 |
||
300 | _a140 | ||
500 | _aЭШФ Т 25858-25860, НХУУТ 77583-77587 | ||
505 | _aЭнэхүү гарын авлагад "Боловсролын философи"-ийн чиглэлээр гарсан бүтээлүүд дэх мэдээллийг цуглуулж давталгүйгээр оруулснаас гадна өнөөдрийн манай нөхцөл байдалд "Боловсрол"-доо ямар байр сууринаас яаж хандах нь илүү зохистой байх талаас нь зохиогч өөрийнхөө үзэл санаагаа давхар тусгажээ. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aболовсролын сэтгэлгээний түүх | ||
653 | _aболовсролын гүн ухаан | ||
740 | _aФИЛОСОФИЙН ҮНДСЭН АСУУДЛУУД | ||
740 | _aФилософийн талаар товч үгүүлэх нь | ||
740 | _aХүн ба амьдрал... | ||
740 | _a“Хүн” ба “хүмүүн”. | ||
740 | _a"Бие хүн" | ||
740 | _aХүний хөгжил, төлөвшил | ||
740 | _aХүний үйл ажиллагаа | ||
740 | _aХүний танин мэдэх үйл ажиллагаа | ||
740 | _aХүний амьдралын утга учир, мөн чанар | ||
740 | _aНийгэм амьд тогтолцоо | ||
740 | _a"Нийгэм" | ||
740 | _a"Нийгэм" ба "хүн" | ||
740 | _a БОЛОВСРОЛЫН ФИЛОСОФИЙН ҮНДСЭН АСУУДАЛ | ||
740 | _aБоловсролын философийн үүсэл, хөгжлийн тойм | ||
740 | _aОрчин үеийн боловсролын философи үзэл баримтлал | ||
740 | _aБоловсролын философийн судлагдахуун, судлах зүйл | ||
740 | _aБоловсрол судлалын тулгуур ухагдахуунууд | ||
740 | _a"Боловсрол" | ||
740 | _aБоловсрол судлалын ухааны диалектик шинж | ||
740 | _aБоловсролын тогтолцоо | ||
740 | _a"Боловсролын үйлчилгээ” | ||
740 | _aБоловсролын тогтолцооны элементүүд | ||
740 | _aБоловсролын үйлчилгээний чанар | ||
740 | _aБоловсролын стандарт | ||
740 | _aХичээлийн стандарт, хөтөлбөр | ||
740 | _aСургалт | ||
740 | _aСургалтын байгууллага | ||
740 | _aОрчин үеийн боловсролын зорилго ба агуулга | ||
740 | _aОРЧИН ҮЕИЙН БОЛОВСРОЛЫН ФИЛОСОФИЙН ҮНДСЭН АСУУДАЛ | ||
740 | _a Хүүхдийн хөгжил ба боловсрол | ||
740 | _a Боловсролын конструктив философи | ||
740 | _aХүмүүнлэг-ардчилсан нийгмийн боловсролын үйлчилгээ | ||
740 | _aБоловсролын үйлчилгээний зорилго, агуулга, үр дүн | ||
740 | _aМэдлэг, чадвар, хандлага | ||
740 | _aМэдлэг | ||
740 | _aЧадвар | ||
740 | _aХандлага | ||
740 | _aБагшлахуй ба "багш"-ийн хөгжил | ||
740 | _aБОЛОВСРОЛЫН ШИНЭЧЛЭЛИЙН ТУЛГУУР АСУУДЛУУД | ||
740 | _a"Боловсрол"-ын үзэл баримтлал | ||
740 | _aСургалтын үзэл баримтлал | ||
740 | _aБагшийн үзэл баримтлал | ||
740 | _aСургуулийн үйл ажиллагааны шинэчлэл | ||
740 | _aСургуулийн удирдлагын үзэл баримтлалын шинэчлэл | ||
740 | _aСургалтын агуулгын үзэл баримтлалын шинэчлэл | ||
740 | _aСургалтын арга зүйн үзэл баримтлалын шинэчлэл | ||
740 | _aСургалтын үнэлгээний үзэл баримтлалын шинэчлэл | ||
740 | _aЕрөнхий боловсролын тогтолцооны шинэчлэл | ||
740 | _aБоловсролын шинэчлэлийн удирдлага | ||
740 | _aСургуулийн соёлын шинэчлэл | ||
740 | _aБайгууллага дахь шинэчлэлийн удирдлага | ||
740 | _a Боловсролын шинэчлэлийг эрчимжүүлэхийн тулд | ||
740 | _aБОЛОВСРОЛ СУДЛАЛЫН СУДАЛГААНЫ ШИНЭЧЛЭЛ | ||
740 | _a Арга судлалын чиг хандлагаа шинэчлэхийн үндэслэл | ||
740 | _aБоловсролын судалгааны арга судлалын тулгамдаж буй асуудлууд | ||
740 | _aСудалгааны ажлын үр дүн ба практик хэрэглээ | ||
740 | _aСудалгааны ажлын чанар ба сургалт | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c126562 _d126562 |