000 02850nam a2200409 4500
003 MN-UlNUM
005 20220922134613.0
008 220701b2022 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 _afirst lib
082 _a382
084 _2sudalgaa
_a65.428(1)
_bА 751
_q65
100 _aАриунбилэг Ц
110 _aBSu
_bMAXT
240 _a65.428(1) А 751
245 _aЕвропын Холбоо (ЕХ)-ны зах зээлд гаргах ноолууран бүтээгдэхүүний экспортыг нэмэгдүүлэх боломж, арга зам
_cМагистр Ц.Цолмон
_dМагистр Р.Шарбанди
_eОлон улсын худалдаа
_kD041601
_bБакалаврын судалгааны ажил
246 _aOpportunities and ways to increase exports of cashmere products to the EU market
260 _aУБ
_c2022
300 _a40
500 _aБак 593
546 _aMongolia
653 _aгадаад худалдаа
653 _aэкспорт
653 _aноолуурын зах зээл
653 _aэдийн засгийн хөгжил
740 _aНЭГДҮГЭЭР БҮЛЭГ. ОНОЛЫН АРГА ЗҮЙ
740 _aЭкспортын өрсөлдөх чадварын онол арга зүй
740 _aНоолуурын экспортоор тэргүүлэгч орны туршлага
740 _aХОЁРДУГААР БҮЛЭГ. МОНГОЛ УЛСЫН БОЛОН ЕВРОПЫН ХОЛБООНЫ ЗАХ ЗЭЭЛ ДЭХ НООЛУУРАН БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ЭКСПОРТЫН ӨНӨӨГИЙН БАЙДАЛ
740 _aМонгол улсын ноолууран салбар, Европын холбооны зах зээл дээрх ноолуурын экспортын өнөөгийн нөхцөл байдал
740 _aЕвропын холбооны зах зээл дээрх ноолууран бүтээгдэхүүний шинжилгээ
740 _aМонгол улсын ноолууран бүтээгдэхүүний экспортод нөлөөлж буй хүчин зүйлсийн шинжилгээ: Таталцлын загвар
740 _aГУРАВДУГААР БҮЛЭГ. НООЛУУРАН БҮТЭЭГДЭХҮҮНИЙ ЭКСПОРТЫГ ДЭМЖИХЭД ЧИГЛЭСЭН БОДЛОГЫН ЗОХИЦУУЛАЛТУУД
740 _aЕХ-ы зах зээлд ноолууран бүтээгдэхүүний экспортыг нэмэгдүүлэх бодлого зохицуулалтыг боловсронгуй болгох нь
740 _aЕХ-ы зах зээл дээрх ноолууран бүтээгдэхүүний экспортыг нэмэгдүүлэх стратеги, бизнесийн боломж
856 _apublic/
_d35593/index.html
942 _cBAKDIP
999 _c126482
_d126482