000 | 16300nam a22024857a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20220905093431.0 | ||
008 | 220627b2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-0-205-60997-0 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2Garin awlaga _a74.202.5 _bК 390 _q74 |
||
100 | _aКилбэйн К.Р., Милман Н.Б | ||
240 | _a74.202.5 К 390 | ||
245 |
_aБагшлахуйн загвар _bXXI зууны суралцагчдад зориулан сургалтыг дизайнчлах нь |
||
260 |
_aУБ _bБи Си Ай _c2021 |
||
300 | _a468 | ||
500 | _aЭШФ Т 25684-25688, НХУУТ 77286-77310, ГНОФ 17539-17558 | ||
505 | _aЭнэхүү ном нь өнөөгийн эрч хүчтэй, хурдацтай хувьсан өөрчлөгдөж буй технологид хөтлөгдсөн, глобалчлагдсан нийгэмд олон янз сурагчийн хувь хүний болон хамтын суралцахуйн хэрэгцээг амжилттай шийдвэрлэхүйц үр дүнтэй хичээл зохион бүтээхэд нь сурган хүмүүжүүлэгчдэд туслахад чиглэсэн юм. Ингэхдээ зохиогчид урьд өмнө байгаагүй хүчирхэг янз бүрийн сургалтын нөөцийг хэрхэн ашиглах, сурагчдыг ирээдүйн боловсролд, мөн ажиллах хүчний эрэлт хэрэгцээнд хамгийн сайн бэлтгэхийн тулд загваруудыг хэрхэн үр дүнтэй ашиглахыг харуулжээ. Мөн сургалтын төлөвлөлтөд зорилготой ханддаг, суралцагчид болон агуулгатай холбоотой сорилтуудыг тодорхойлж, боловсруулахад тусгай системчилсэн үйл явцын мэдлэгийг ашигладаг, сургалтын загвар, стратеги, технологийн өргөн хүрээтэй иж бүрдлийг бүтээлчээр ашиглах замаар суралцахуйн бэрхшээлийг шийдвэрлэдэг боловсролын дизайнерын үүргийг ч зохиогчид онцлон тэмдэглэжээ. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aсургалт | ||
653 | _aсургалтын аргууд | ||
653 | _aсургалтын үзүүлэх хэлбэрүүд | ||
740 | _aXXI зууны Боловсролын дизайн | ||
740 | _aБагш хүн боловсролын дизайнер | ||
740 | _aСургарлтын дизайн, Боловсролын дизайн, үх дүнтэй сургалтын дизайн гаргах | ||
740 | _aБагш нарт зориулсан сургалтын хэрэгсэл: Загвар арга, технологи | ||
740 | _aХичээлд суурилсан үнэлгээ | ||
740 | _aСургалтын загварууд | ||
740 | _aШууд сургалтын загвар | ||
740 | _aУхагдахуун төлөвшүүлэх загвар | ||
740 | _aУхагдахуун хөгжүүлэх загвар | ||
740 | _aИндуктив загвар | ||
740 | _aҮгийн сан эзэмших загвар | ||
740 | _aЭрэл хайгуул хийх загвар | ||
740 | _aАсуудалд суурилсан сургалтын загвар | ||
740 | _aХамтран суралцах загвар | ||
740 | _aИнтегратив загвар | ||
740 | _aДижитал технологи | ||
740 | _aМэдээлэлд хандах боломжтой байдал | ||
740 | _aГлобалчлал | ||
740 | _aЭрх тэгш байдал | ||
740 | _aЭгэх хариуцлага | ||
740 | _aЧиг хандлага, санаа, хөдөлгөөн, шинэчлэлийг мэдрэх | ||
740 | _aXXI зууны суралцагчийн шинж чанарууд | ||
740 | _aXXI зууны суралцагчид бие даасан хувь хүмүүс | ||
740 | _aXXI зууны суралцагчид хэл, соёлын хувьд илүү олон янз | ||
740 | _aXXI зууны суралцагчид онцгой шинж чанараараа илүү тодорхойлогддог | ||
740 | _aXXI зууны суралцагчид дижитал эринд өсөж байна | ||
740 | _aXXI зууны суралцагчийн шинж чанарыг мэдрэх нь | ||
740 | _aСургалтын загвар юу вэ? | ||
740 | _aЭнэ номд багтсан сургалтын загварууд | ||
740 | _aСургалтын загвар өнгөрсөн үед ба ирээдүйд | ||
740 | _aДизайнер гэж хэн бэ? | ||
740 | _aБагш хүн яагаад Боловсролын дизайнер шиг ажиллах ёстой вэ? | ||
740 | _aСургалтаа төлөвлөх, багшлахуй | ||
740 | _aСургалтын төлөвлөлтийн талаарх багш нарын хандлага | ||
740 | _aСургалтын дизайны загварыг сургалтын загвартай харьцуулах нь | ||
740 | _aСургалтыг дизайнчлах үйл явцын хэрэглээ, ашиглалт юу вэ? | ||
740 | _aСургалтын дизайнерууд яагаад сургалтыг дизайнчлах үйл явц ашигладаг вэ? | ||
740 | _aСургалтын дизайн сургалтын үйл ажиллагаанд хэрхэн нөлөөлж байгаа вэ? | ||
740 | _aСургалтыг дизайнчлах үйл явцаас багш нар хэрхэн ач тусыг нь хүртэх вэ? | ||
740 | _aАнализ хийх үе шат | ||
740 | _aДизайнчлах үе шат | ||
740 | _aХөгжүүлэх үе шат | ||
740 | _aХэрэгжүүлэх үе шат | ||
740 | _aҮнэлж дүгнэх үе шат | ||
740 | _aТСзАМ-ийн гарал үүсэл | ||
740 | _aБагш нар ТСзАМ-ийг хэрхэн ашиглаж, үр дүнг нь хүртэх вэ? | ||
740 | _aБагш нар ТСзАМ-ийг хэрхэн хөгжүүлэх вэ? | ||
740 | _aСургалтын хэрэгслийн төрөл | ||
740 | _aСургалтын хэрэгслийн хэрэглээ | ||
740 | _aӨндөр чанартай хэрэгслийн шинж | ||
740 | _aХичээлд суурилсан үнэлгээг багш нар хэрхэн хэрэглэдэг вэ? | ||
740 | _aУрьдчилсан үнэлгээ | ||
740 | _aЯвцын үнэлгээ | ||
740 | _aҮр дүнгийн үнэлгээ | ||
740 | _aМэдээллийн технологийг үнэлгээнд хэрэглэхтэй холбоотой гарч болзошгүй саад бэрхшээлүүд | ||
740 | _aШууд сургалтын загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ? | ||
740 | _aТов тодорхой алхмуудтай үйлийн мэдлэг ба илэрхий онцлог чанаруудтай ухагдахууныг заахад | ||
740 | _aШинэ сэдвийг танилцуулах | ||
740 | _aСуурь мэдлэг, ур чадварыг бэхжүүлэх | ||
740 | _aСурагчид давтан хийх боломжтой үйл, ур чадвар эсвэл арга текникийг заахад | ||
740 | _aАлхам 1- Оршил | ||
740 | _aАлхам 2- Танилцуулга | ||
740 | _aАлхам 3- Чиглүүлэгтэй дадлага | ||
740 | _aАлхам 4- Бие даасан дадлага | ||
740 | _aСценари 5-1 | ||
740 | _aСценари 5-2 | ||
740 | _aСценари 5-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ? | ||
740 | _aМаш тодорхой онцлог чанар эсвэл алхмуудтай баримтын, ухагдахууны ба үйлийн мэдлэгийг сонго | ||
740 | _aТодорхой зорилго, хүлээлтийг буй болгох | ||
740 | _aАгуулгын хувьд | ||
740 | _aҮйл явцын хувьд | ||
740 | _aБүтээлийн хувьд | ||
740 | _aСэтгэн бодох чадварыг хөгжүүлэхэд тусалдаг | ||
740 | _aСурамгай үйлдэх чадварыг хөгжүүлэхэд тусалдаг | ||
740 | _aБие даан суралцах боломж олгодог | ||
740 | _aӨөрийн тухай мэдлэгийг дээшлүүлдэг | ||
740 | _aТөлөвлөлт | ||
740 | _aХэрэгжилт | ||
740 | _aҮнэлгээ | ||
740 | _aХичээлийн төлөвлөгөө | ||
740 | _aАгуулгын хувьд | ||
740 | _aҮйл явцын хувьд | ||
740 | _aБүтээлийн хувьд | ||
740 | _aУхагдахуун төлөвшүүлэх загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ? | ||
740 | _aУхагдахууны мэдлэгийг заах | ||
740 | _aСуралцагчдын ерөнхийлөх ба ялгах чадварыг хөгшүүлэх | ||
740 | _aУхагдахууныг танилцуулах болон үнэлгээ хийх | ||
740 | _aИл чухал онцлог чанартай ухагдахууныг заах | ||
740 | _aӨндөр чанартай тохирох болон тохирохгүй жишээг үүсгэх боломжтой үед ашиглах | ||
740 | _aНэгдүгээр алхам-Жишээг танилцуулах | ||
740 | _aХоёрдугаар алхам- Таамаглал дэвшүүлэх, анализ хийх | ||
740 | _aГуравдугаар алхам- Дүгнэж бататгах | ||
740 | _aДөрөвдүгээр алхам-Хэрэглээ | ||
740 | _aСценари 6-1 | ||
740 | _aСценари 6-2 | ||
740 | _aСценари 6-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ? | ||
740 | _aУхагдахуунд анализ хийнэ | ||
740 | _aСурагчдад ухагдахуун төлөвшүүлэх загварын дүрмийг заах | ||
740 | _aСурагчдын суралцах явц болон метакогнитив мэдлэгийг шатлан дэмших | ||
740 | _aАгуулгын хувьд | ||
740 | _aҮйл явцын хувьд | ||
740 | _aБүтээлийн хувьд | ||
740 | _aСурагчдын өмнөх мэдлэгт тулгуурлах | ||
740 | _aТунгаан бодох чадварыг хөгжүүлэх | ||
740 | _aТөлөвлөлт | ||
740 | _aХэрэгжилт | ||
740 | _aҮнэлгээ | ||
740 | _aХичээлийн төлөвлөгөө | ||
740 | _aАгуулгын хувьд | ||
740 | _aҮйл явцын хувьд | ||
740 | _aБүтээлийн хувьд | ||
740 | _aАлхам 1. Жагсаалт үүсгэх | ||
740 | _aАлхам 2. Бүлэглэх | ||
740 | _aАлхам 3. Бүлэглэснээ нэрлэх шошголох | ||
740 | _aАлхам 4. Дахин бүлэглэх | ||
740 | _aАлхам 5. Синтезлэх | ||
740 | _aСценари 7-1 | ||
740 | _aСценари 7-2 | ||
740 | _aСценари 7-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ? | ||
740 | _aАгуулгын хувьд | ||
740 | _aҮйл явцын хувьд | ||
740 | _aБүтээлийн хувьд | ||
740 | _aСурагчдад сэтгэн бодох чадвар заадаг | ||
740 | _aСурагчдыг бүтээлч сэтгэлгээний дасгал хийхэд уриалдаг | ||
740 | _aТөлөвлөлт | ||
740 | _aХэрэгжилт | ||
740 | _aҮнэлгээ | ||
740 | _aХичээлийн төлөвлөгөө | ||
740 | _aАгуулгын хувьд | ||
740 | _aҮйл явцын хувьд | ||
740 | _aБүтээлийн хувьд | ||
740 | _aИндуктив загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ? | ||
740 | _aКонвергент ба дивергент сэтгэлгээ гэж юу вэ? | ||
740 | _aНэгдүгээр алхам: Хичээлийн танилцуулга | ||
740 | _aХоёрдугаар алхам: Дивергент үе шат | ||
740 | _aГуравдугаар алхам: Конвергент үе шат | ||
740 | _aДөрөвдүгээр алхам: Дүгнэлт | ||
740 | _aТавдугаар алхам: Хэрэглээ | ||
740 | _aСценари 8-1 | ||
740 | _aСценари 8-2 | ||
740 | _aСценари 8-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ? | ||
740 | _aЭх материалыг сонгож цэгцлэх | ||
740 | _aҮнэлгээ хийх | ||
740 | _aКонвергент ба дивергент асуултууд боловсруулах | ||
740 | _aДүгнэлт ба хэрэглээний үе шатыг төлөвлөх | ||
740 | _aАгуулгын хувьд | ||
740 | _aҮйл явцын хувьд | ||
740 | _aБүтээлийн хувьд | ||
740 | _aИндуктив ба тунгаан бодох сэтгэлгээг шатлалтайгаар дэмждэг | ||
740 | _aТөлөвлөлт | ||
740 | _aХэрэгжилт | ||
740 | _aҮнэлгээ | ||
740 | _aХичээлийн төлөвлөгөө | ||
740 | _aАгуулгын хувьд | ||
740 | _aҮйл явцын хувьд | ||
740 | _aБүтээлийн хувьд | ||
740 | _aҮгийн сан эзэмших чадвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ? | ||
740 | _aҮгийн сан эзэмших талаар хийгдсэн судалгаа | ||
740 | _aҮгийн гарал зүй болон үг зүйн заах | ||
740 | _aАкедемик хэл ба үгийн зүйг заах | ||
740 | _aНэгдүгээр алхам-Агуулгатай холбоотой үгийн сангийн мэдлэгийн урьдчилсан сорил | ||
740 | _aХоёрдугаар алхам-Үгийг үсэглэх,үгийн утгыг таамаглах, энэ талаар дэлгэрүүлж, хэлэлцэх нь | ||
740 | _aГуравдугаар алхам- Үгийн утгын бүтэц, хэлбэрүүдийг шинжлэн судлах | ||
740 | _aДөрөвдүгээр алхам- Унших ба судалж мэдэх | ||
740 | _aТавдугаар алхам- Үнэлэх ба дараах сорил авах | ||
740 | _aСценари 9-1 | ||
740 | _aСценари 9-2 | ||
740 | _aСценари 9-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ? | ||
740 | _aХичээлийн агуулгыг ойлгоход нэн чухал үгийн санг сонгох | ||
740 | _aАгуулгын хувьд | ||
740 | _aҮйл явцын хувьд | ||
740 | _aБүтээлийн хувьд | ||
740 | _aҮгийн тухай гүнзгий ойлголтыг хөгжүүлнэ | ||
740 | _aӨмнөх мэдлэгтэй холбох | ||
740 | _aТөлөвлөлт | ||
740 | _aХэрэгжилт | ||
740 | _aҮнэлгээ | ||
740 | _aХичээлийн төлөвлөгөө | ||
740 | _aАгуулгын хувьд | ||
740 | _aҮйл явцын хувьд | ||
740 | _aБүтээлийн хувьд | ||
740 | _aЭрэл хайгуул хийх загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ? | ||
740 | _aАсуудал шийдэх үйлийн мэдлэг заах | ||
740 | _aМета | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c126144 _d126144 |