000 16300nam a22024857a 4500
003 MN-UlNUM
005 20220905093431.0
008 220627b2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-0-205-60997-0
040 _afirst lib
082 _a370
084 _2Garin awlaga
_a74.202.5
_bК 390
_q74
100 _aКилбэйн К.Р., Милман Н.Б
240 _a74.202.5 К 390
245 _aБагшлахуйн загвар
_bXXI зууны суралцагчдад зориулан сургалтыг дизайнчлах нь
260 _aУБ
_bБи Си Ай
_c2021
300 _a468
500 _aЭШФ Т 25684-25688, НХУУТ 77286-77310, ГНОФ 17539-17558
505 _aЭнэхүү ном нь өнөөгийн эрч хүчтэй, хурдацтай хувьсан өөрчлөгдөж буй технологид хөтлөгдсөн, глобалчлагдсан нийгэмд олон янз сурагчийн хувь хүний болон хамтын суралцахуйн хэрэгцээг амжилттай шийдвэрлэхүйц үр дүнтэй хичээл зохион бүтээхэд нь сурган хүмүүжүүлэгчдэд туслахад чиглэсэн юм. Ингэхдээ зохиогчид урьд өмнө байгаагүй хүчирхэг янз бүрийн сургалтын нөөцийг хэрхэн ашиглах, сурагчдыг ирээдүйн боловсролд, мөн ажиллах хүчний эрэлт хэрэгцээнд хамгийн сайн бэлтгэхийн тулд загваруудыг хэрхэн үр дүнтэй ашиглахыг харуулжээ. Мөн сургалтын төлөвлөлтөд зорилготой ханддаг, суралцагчид болон агуулгатай холбоотой сорилтуудыг тодорхойлж, боловсруулахад тусгай системчилсэн үйл явцын мэдлэгийг ашигладаг, сургалтын загвар, стратеги, технологийн өргөн хүрээтэй иж бүрдлийг бүтээлчээр ашиглах замаар суралцахуйн бэрхшээлийг шийдвэрлэдэг боловсролын дизайнерын үүргийг ч зохиогчид онцлон тэмдэглэжээ.
546 _aMongolia
653 _aболовсрол
653 _aсургалт
653 _aсургалтын аргууд
653 _aсургалтын үзүүлэх хэлбэрүүд
740 _aXXI зууны Боловсролын дизайн
740 _aБагш хүн боловсролын дизайнер
740 _aСургарлтын дизайн, Боловсролын дизайн, үх дүнтэй сургалтын дизайн гаргах
740 _aБагш нарт зориулсан сургалтын хэрэгсэл: Загвар арга, технологи
740 _aХичээлд суурилсан үнэлгээ
740 _aСургалтын загварууд
740 _aШууд сургалтын загвар
740 _aУхагдахуун төлөвшүүлэх загвар
740 _aУхагдахуун хөгжүүлэх загвар
740 _aИндуктив загвар
740 _aҮгийн сан эзэмших загвар
740 _aЭрэл хайгуул хийх загвар
740 _aАсуудалд суурилсан сургалтын загвар
740 _aХамтран суралцах загвар
740 _aИнтегратив загвар
740 _aДижитал технологи
740 _aМэдээлэлд хандах боломжтой байдал
740 _aГлобалчлал
740 _aЭрх тэгш байдал
740 _aЭгэх хариуцлага
740 _aЧиг хандлага, санаа, хөдөлгөөн, шинэчлэлийг мэдрэх
740 _aXXI зууны суралцагчийн шинж чанарууд
740 _aXXI зууны суралцагчид бие даасан хувь хүмүүс
740 _aXXI зууны суралцагчид хэл, соёлын хувьд илүү олон янз
740 _aXXI зууны суралцагчид онцгой шинж чанараараа илүү тодорхойлогддог
740 _aXXI зууны суралцагчид дижитал эринд өсөж байна
740 _aXXI зууны суралцагчийн шинж чанарыг мэдрэх нь
740 _aСургалтын загвар юу вэ?
740 _aЭнэ номд багтсан сургалтын загварууд
740 _aСургалтын загвар өнгөрсөн үед ба ирээдүйд
740 _aДизайнер гэж хэн бэ?
740 _aБагш хүн яагаад Боловсролын дизайнер шиг ажиллах ёстой вэ?
740 _aСургалтаа төлөвлөх, багшлахуй
740 _aСургалтын төлөвлөлтийн талаарх багш нарын хандлага
740 _aСургалтын дизайны загварыг сургалтын загвартай харьцуулах нь
740 _aСургалтыг дизайнчлах үйл явцын хэрэглээ, ашиглалт юу вэ?
740 _aСургалтын дизайнерууд яагаад сургалтыг дизайнчлах үйл явц ашигладаг вэ?
740 _aСургалтын дизайн сургалтын үйл ажиллагаанд хэрхэн нөлөөлж байгаа вэ?
740 _aСургалтыг дизайнчлах үйл явцаас багш нар хэрхэн ач тусыг нь хүртэх вэ?
740 _aАнализ хийх үе шат
740 _aДизайнчлах үе шат
740 _aХөгжүүлэх үе шат
740 _aХэрэгжүүлэх үе шат
740 _aҮнэлж дүгнэх үе шат
740 _aТСзАМ-ийн гарал үүсэл
740 _aБагш нар ТСзАМ-ийг хэрхэн ашиглаж, үр дүнг нь хүртэх вэ?
740 _aБагш нар ТСзАМ-ийг хэрхэн хөгжүүлэх вэ?
740 _aСургалтын хэрэгслийн төрөл
740 _aСургалтын хэрэгслийн хэрэглээ
740 _aӨндөр чанартай хэрэгслийн шинж
740 _aХичээлд суурилсан үнэлгээг багш нар хэрхэн хэрэглэдэг вэ?
740 _aУрьдчилсан үнэлгээ
740 _aЯвцын үнэлгээ
740 _aҮр дүнгийн үнэлгээ
740 _aМэдээллийн технологийг үнэлгээнд хэрэглэхтэй холбоотой гарч болзошгүй саад бэрхшээлүүд
740 _aШууд сургалтын загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ?
740 _aТов тодорхой алхмуудтай үйлийн мэдлэг ба илэрхий онцлог чанаруудтай ухагдахууныг заахад
740 _aШинэ сэдвийг танилцуулах
740 _aСуурь мэдлэг, ур чадварыг бэхжүүлэх
740 _aСурагчид давтан хийх боломжтой үйл, ур чадвар эсвэл арга текникийг заахад
740 _aАлхам 1- Оршил
740 _aАлхам 2- Танилцуулга
740 _aАлхам 3- Чиглүүлэгтэй дадлага
740 _aАлхам 4- Бие даасан дадлага
740 _aСценари 5-1
740 _aСценари 5-2
740 _aСценари 5-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ?
740 _aМаш тодорхой онцлог чанар эсвэл алхмуудтай баримтын, ухагдахууны ба үйлийн мэдлэгийг сонго
740 _aТодорхой зорилго, хүлээлтийг буй болгох
740 _aАгуулгын хувьд
740 _aҮйл явцын хувьд
740 _aБүтээлийн хувьд
740 _aСэтгэн бодох чадварыг хөгжүүлэхэд тусалдаг
740 _aСурамгай үйлдэх чадварыг хөгжүүлэхэд тусалдаг
740 _aБие даан суралцах боломж олгодог
740 _aӨөрийн тухай мэдлэгийг дээшлүүлдэг
740 _aТөлөвлөлт
740 _aХэрэгжилт
740 _aҮнэлгээ
740 _aХичээлийн төлөвлөгөө
740 _aАгуулгын хувьд
740 _aҮйл явцын хувьд
740 _aБүтээлийн хувьд
740 _aУхагдахуун төлөвшүүлэх загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ?
740 _aУхагдахууны мэдлэгийг заах
740 _aСуралцагчдын ерөнхийлөх ба ялгах чадварыг хөгшүүлэх
740 _aУхагдахууныг танилцуулах болон үнэлгээ хийх
740 _aИл чухал онцлог чанартай ухагдахууныг заах
740 _aӨндөр чанартай тохирох болон тохирохгүй жишээг үүсгэх боломжтой үед ашиглах
740 _aНэгдүгээр алхам-Жишээг танилцуулах
740 _aХоёрдугаар алхам- Таамаглал дэвшүүлэх, анализ хийх
740 _aГуравдугаар алхам- Дүгнэж бататгах
740 _aДөрөвдүгээр алхам-Хэрэглээ
740 _aСценари 6-1
740 _aСценари 6-2
740 _aСценари 6-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ?
740 _aУхагдахуунд анализ хийнэ
740 _aСурагчдад ухагдахуун төлөвшүүлэх загварын дүрмийг заах
740 _aСурагчдын суралцах явц болон метакогнитив мэдлэгийг шатлан дэмших
740 _aАгуулгын хувьд
740 _aҮйл явцын хувьд
740 _aБүтээлийн хувьд
740 _aСурагчдын өмнөх мэдлэгт тулгуурлах
740 _aТунгаан бодох чадварыг хөгжүүлэх
740 _aТөлөвлөлт
740 _aХэрэгжилт
740 _aҮнэлгээ
740 _aХичээлийн төлөвлөгөө
740 _aАгуулгын хувьд
740 _aҮйл явцын хувьд
740 _aБүтээлийн хувьд
740 _aАлхам 1. Жагсаалт үүсгэх
740 _aАлхам 2. Бүлэглэх
740 _aАлхам 3. Бүлэглэснээ нэрлэх шошголох
740 _aАлхам 4. Дахин бүлэглэх
740 _aАлхам 5. Синтезлэх
740 _aСценари 7-1
740 _aСценари 7-2
740 _aСценари 7-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ?
740 _aАгуулгын хувьд
740 _aҮйл явцын хувьд
740 _aБүтээлийн хувьд
740 _aСурагчдад сэтгэн бодох чадвар заадаг
740 _aСурагчдыг бүтээлч сэтгэлгээний дасгал хийхэд уриалдаг
740 _aТөлөвлөлт
740 _aХэрэгжилт
740 _aҮнэлгээ
740 _aХичээлийн төлөвлөгөө
740 _aАгуулгын хувьд
740 _aҮйл явцын хувьд
740 _aБүтээлийн хувьд
740 _aИндуктив загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ?
740 _aКонвергент ба дивергент сэтгэлгээ гэж юу вэ?
740 _aНэгдүгээр алхам: Хичээлийн танилцуулга
740 _aХоёрдугаар алхам: Дивергент үе шат
740 _aГуравдугаар алхам: Конвергент үе шат
740 _aДөрөвдүгээр алхам: Дүгнэлт
740 _aТавдугаар алхам: Хэрэглээ
740 _aСценари 8-1
740 _aСценари 8-2
740 _aСценари 8-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ?
740 _aЭх материалыг сонгож цэгцлэх
740 _aҮнэлгээ хийх
740 _aКонвергент ба дивергент асуултууд боловсруулах
740 _aДүгнэлт ба хэрэглээний үе шатыг төлөвлөх
740 _aАгуулгын хувьд
740 _aҮйл явцын хувьд
740 _aБүтээлийн хувьд
740 _aИндуктив ба тунгаан бодох сэтгэлгээг шатлалтайгаар дэмждэг
740 _aТөлөвлөлт
740 _aХэрэгжилт
740 _aҮнэлгээ
740 _aХичээлийн төлөвлөгөө
740 _aАгуулгын хувьд
740 _aҮйл явцын хувьд
740 _aБүтээлийн хувьд
740 _aҮгийн сан эзэмших чадвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ?
740 _aҮгийн сан эзэмших талаар хийгдсэн судалгаа
740 _aҮгийн гарал зүй болон үг зүйн заах
740 _aАкедемик хэл ба үгийн зүйг заах
740 _aНэгдүгээр алхам-Агуулгатай холбоотой үгийн сангийн мэдлэгийн урьдчилсан сорил
740 _aХоёрдугаар алхам-Үгийг үсэглэх,үгийн утгыг таамаглах, энэ талаар дэлгэрүүлж, хэлэлцэх нь
740 _aГуравдугаар алхам- Үгийн утгын бүтэц, хэлбэрүүдийг шинжлэн судлах
740 _aДөрөвдүгээр алхам- Унших ба судалж мэдэх
740 _aТавдугаар алхам- Үнэлэх ба дараах сорил авах
740 _aСценари 9-1
740 _aСценари 9-2
740 _aСценари 9-3 эдгээр сценари юу илэрхийлж байна вэ?
740 _aХичээлийн агуулгыг ойлгоход нэн чухал үгийн санг сонгох
740 _aАгуулгын хувьд
740 _aҮйл явцын хувьд
740 _aБүтээлийн хувьд
740 _aҮгийн тухай гүнзгий ойлголтыг хөгжүүлнэ
740 _aӨмнөх мэдлэгтэй холбох
740 _aТөлөвлөлт
740 _aХэрэгжилт
740 _aҮнэлгээ
740 _aХичээлийн төлөвлөгөө
740 _aАгуулгын хувьд
740 _aҮйл явцын хувьд
740 _aБүтээлийн хувьд
740 _aЭрэл хайгуул хийх загвар нь ямар гарал үүсэл, түүхтэй вэ?
740 _aАсуудал шийдэх үйлийн мэдлэг заах
740 _aМета
942 _cBK
999 _c126144
_d126144