000 02668nam a22003857a 4500
003 MN-UlNUM
005 20220624160514.0
008 190627b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 _afirst lib
082 _a330
084 _2sudalgaa
_a65.262.1
_bТ 733
_q65
100 _aТүвшинмандах Пүрэвдоржийн
110 _aBSu
_bMAXT
240 _a65.262.1 Т 733
245 _aБрэндийн дүр төрх нь хэрэглэгчийн худалдан авалтын шийдвэр гаргалтанд нөлөөлөх нь
_bАрилжааны банкны салбарын жишээн дээр. Бизнесийн удирдлагын магистрын зэрэг горилсон бүтээл
_cПроф. Б.Даваасүрэн
_dДэд проф. Г.Мөнхбаясгалан
_kE04140101
260 _aУБ
_c2019
300 _a74
_eCD-тэй
500 _aДип 6399
546 _aMongolia
653 _aбанкны эдийн засаг
653 _aбүтээгдэхүүн борлуулалт
740 _aБрэнд, брэндийн дүр төрхийн талаарх ойлголт
740 _aБрэндийн дүр төрх нь хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэрт нөлөөлөх нь
740 _aБрэндийн дүр төрхийг хэмжих арга зүй
740 _aБрэндийн дүр төрхийн худалдан авах шийдвэр гаргалтад нөлөөлөх хүчин зүйлсийн шинжилгээ
740 _aБанкны салбарын зах зээлийн өнөөгийн төлөв байдлын судалгаа
740 _aМонголын арилжааны банкуудын өнөөгийн хоногшуулалтад хийсэн судалгаа
740 _aСудалгааны арга зүй, аргачлал
740 _aАрилжааны банкны хоногшуулалтын байдал
740 _aБанкны хэрэглэгчдийн чухалчлан үздэг хүчин зүйлс
740 _aБанкуудын дүр төрх арилжааны банкаар үйлчлүүлэх шийдвэр гаргалтад нөлөөлөх хүчин зүйлсийн шинжилгээ
740 _aБрэндийн дүр төрхийн хэрэглэгчийн худалдан авах шийдвэр гаргалтад нөлөөлөх хүчин зүйлсийн судалгааны үр дүнг бизнесийн удирдлагын шийдвэр гаргалтад ашиглах нь
856 _apublic/
_d316399/index.html
942 _cEMA
999 _c126108
_d126108