000 | 01939nam a22003857a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20230310112107.0 | ||
008 | 220622s2022 mp ||||| |||| 00| | mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2sudalgaa _a74.262.21 _bА 751 _q74 |
||
100 | _aАриунгэрэл Бямбаагийн | ||
110 |
_aSHUBUS _bMATET |
||
240 | _a74.262.21 А 751 | ||
245 |
_aСурагчдын математикийн амжилтад нөлөөлөх зарим хүчин зүйлийн судалгаа: Олон улсын хөтөлбөртэй сургуулийн жишээн дээр _bБоловсрол судлалын магистрын зэрэг горилсон бүтээл _cДэд проф. Д.Түмэнбаяр, проф. Ц.Гантулга _dДэд проф. Б.Баяржаргал _kЕ01140101 |
||
260 |
_c2022 _aУБ |
||
300 |
_a85 _eCD-тэй |
||
500 | _aЭШФ Дип 6945 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aмагистрын дипломын ажил | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aматематик заах аргазүй | ||
653 | _aсургалтын загвар, хэмжилт | ||
740 | _aБүлэг 1. Онолын үндэслэл | ||
740 | _aӨөрийгөө удирдан суралцахуй ба хэмжилтийн загварууд | ||
740 | _aТанин мэдэхүйн үйл явц | ||
740 | _aСургалтын загварууд | ||
740 | _aБүлэг 2. Судалгааны арга зүй | ||
740 | _aТуршилт хичээлийн арга зүй | ||
740 | _aСудалгаанд оролцогчдын мэдээлэл | ||
740 | _aХэмжилтийн арга зүй | ||
740 | _aӨгөгдөл цуглуулах болон боловсруулах арга зүй | ||
740 | _aБүлэг 4. Судалгааны дүгнэлт ба хэлэлцүүлэг. | ||
942 | _cMA | ||
999 |
_c125877 _d125877 |