000 | 07814nam a22011897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20220905152338.0 | ||
008 | 220613b2022 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-9919-9793-5-5 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a150 | ||
084 |
_2Garin awlaga _a88.53 _bБ 409 _q88 |
||
100 | _aБекериан Д.А., Леви А.Б | ||
240 | _a88.53 Б 409 | ||
245 |
_aХэрэглээний сэтгэл судлал _bОнолыг практикт хэрэгжүүлэх нь _cРед. Ш.Батсүх, Ш.Батболд, Б.Золзаяа _cТехник ред. Ж.Анужин, Х.Мөнхзул, А.Тайванжаргал, Г.Ганхишиг _cАнгли хэлнээс орч. Г.Үүрдмандах |
||
260 |
_aУБ _bОксфорд _c2022 |
||
300 | _a392 | ||
500 | _aЭШФ Т 25655-25657, НХУУТ 77199-77205, ГНОФ 17501-17505 | ||
505 | _aОксфордын хэвлэлийн газраас эрхлэн гаргасан "Хэрэглээний сэтгэл судлал: Онолыг практикт хэрэгжүүлэх нь " номоо та бүхний гарт хүргэхэд бэлэн болсныг дуулгахад таатай байна. Уг номын зохиолчид болох Бэкэриан, Ливи нар сэтгэл судлаачид хэрхэн хэрэглээний сэтгэл судлаач болдогийг, мөн онолыг амьдралд хэрхэн хэрэглэж болох өөр өөр арга замуудыг уншигчдад танилцуулахыг зорьсон. Тухайлбал, хүмүүсийн амьдралд өдөр бүр тулгардаг асуудлуудыг найман талбарт ангилж сэтгэл судлаачид хэрхэн өөрсдийн мэргэжлийн ур чадвараа ашиглан асуудалд шийдэл олж болдгийг сонирхолтой зохиомжуудаар жишээ болгон харуулжээ. Мөн хэрэглээний сэтгэл судлаачдын ажил бол онолын нэр томьёогоор цэцэрхэх биш, хүмүүсийн дунд орж, асуудлыг шийдэхэд оршдог. Тиймдээ ч энэхүү номд, хэрэглээний сэтгэл судлалын ололтууд онолд хэрхэн нөлөөлдөг гэхээс илүүтэйгээр онол нь хэрэглээнд хэрхэн нөлөөлдөг талаар тодорхой тусгажээ. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aсэтгэл судлал | ||
653 | _aнийгмийн харилцааны сэтгэл зүйн асуудлууд | ||
653 | _aхүмүүсийн хоорондын нөлөөлөл | ||
740 | _aЭнэхүү номын тухай | ||
740 | _aХэрэглээний судалгаа | ||
740 | _aОнолын үүрэг | ||
740 | _aОэолуудын мөн чанар | ||
740 | _aНомын бүтэц | ||
740 | _aТалбаруудын бүтэц | ||
740 | _aХэрэглээний сэтгэл судлалын үүсэл ба хамрах хүрээ | ||
740 | _aФилософийн үүрэг | ||
740 | _aАрван наймдугаар зуун: Соён гэгээрлийн зуун | ||
740 | _aБайгалийг эрхшээлдээ оруулсан нь | ||
740 | _aСэтгэл судлал шинжлэх ухаан болсон нь | ||
740 | _aЭдүгээг хүртэлх түүх | ||
740 | _aАж үйлдвэржилтийн нөгөө төрх | ||
740 | _aОюун ухааны итгэлцүүр | ||
740 | _aХэрэгрлээний сэтгэл судлалын хамрах хүрээ | ||
740 | _aОрчин үеийн эмнэлэг | ||
740 | _aСонгомол жишээнүүд | ||
740 | _aОнолыг практикт хэрэгжүүлэх нь | ||
740 | _aТалбаруудын агуулга | ||
740 | _aОнолын үндсэн асуудлууд | ||
740 | _aХэрэглээний асуудалд хандах ерөнхий хандлагууд | ||
740 | _aТалбарууд | ||
740 | _aГэмт хэргийн талбар | ||
740 | _aГэмт хэрэг | ||
740 | _aГэмт хэргийн талбар дахь улхижлалт сэдвүүд | ||
740 | _aСэтгэл судлаачид ба цагдаагийн байгууллагын хамтын ажиллагаа | ||
740 | _aГэмт хэргийн талбарын товч тойм | ||
740 | _aЗохиомжууд | ||
740 | _aШүүхийн талбар | ||
740 | _aШүүхийн чиг үүрэг | ||
740 | _aШүүхийн талбарт тулгардаг сэтгэл судлалын асуудлууд | ||
740 | _aХуулийн сэтгэл судлал | ||
740 | _aСэтгэл судлал ба хууль | ||
740 | _aШинжээч гэрч | ||
740 | _aЗохиомжууд | ||
740 | _aАжил, ажлын байрны талбар | ||
740 | _aАжлын талаарх ойлголт | ||
740 | _aАжлын талбар дахь эхэн үеийн судалгаанууд | ||
740 | _aАжлын талбар дахь сүүлийн үеийн сэдвүүд | ||
740 | _aТанин мэдэхүйн сэтгэл судлалын орон зай | ||
740 | _aСтрессийн талаарх асуудал | ||
740 | _aБайгууллагын сэтгэл судлал | ||
740 | _aЗохиомжууд | ||
740 | _aЦэрэг дайны талбар | ||
740 | _aЗөрчлийн мөн чанар | ||
740 | _aЦэргүүдийн сэтгэл зүй ба байлдах урам зориг | ||
740 | _aСэдэл | ||
740 | _aХарьяалах бүлэгт дасан зохицох нь | ||
740 | _aЗохиомжууд | ||
740 | _aЭмчилгээний талбар | ||
740 | _aОршил | ||
740 | _aОрчин үеийн эмчилгээний талбар | ||
740 | _aПсиходинамикийн чиглэл | ||
740 | _aОрчин үеийн психодинамикийн загварууд ба эмчилгээний арга техникүүд | ||
740 | _aХүмүүнлэгийн чиглэлүүд | ||
740 | _aКарл Рожерсын хүн төвт хандлага | ||
740 | _aХүмүүнлэгийн эмчилгээний бусад загварууд | ||
740 | _aЗохиомжууд | ||
740 | _aСпортын талбар | ||
740 | _aБиеийн тамирын ач холбогдол | ||
740 | _aСпортын талбар дахь уламжлалт сэдвүүд | ||
740 | _aУр чадвар эзэмших нь | ||
740 | _aХөдөлгөөнд суралцах нь | ||
740 | _aБодол санаа, мэдрэмж ба спорт | ||
740 | _aОюун санаа ба бие махбод | ||
740 | _aТовч тойм ба цаашдын чин хандлага | ||
740 | _aЗохиомжууд | ||
740 | _aБагшлах талбар | ||
740 | _aХүн байхад суралцах нь | ||
740 | _aОрчин үеийн боловсролын сэтгэл судлал | ||
740 | _aОрчин үеийн багшлах талбар дахь асуудлууд | ||
740 | _aЗохиомжууд | ||
740 | _aБайгаль орчны талбар | ||
740 | _aХүний хувьслын хураангуй түүх | ||
740 | _aХүний зан үйл дэхь нийтлэг шинжүүд | ||
740 | _aОрчин үеийн байгаль орчны талбар | ||
740 | _aЗохиомжууд | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c125416 _d125416 |