000 02217nam a22003497a 4500
003 MN-UlNUM
005 20220926130115.0
008 220613b2022 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
040 _afirst lib
082 _a152.4
084 _2sudalgaa
_a88.4
_bЭ 660
_q88
100 _aЭнхзул Батсүхийн
110 _aSHUNUS
_bBSST
240 _a88.4 Э 660
245 _aҮйлчилгээний ажилчдын ажлаас халшрах хам шинж ба менежерийн удирдах хэв маягийг судалсан нь
_b“Сэнтрал Экспресс Си Ви Эс” ХК-ийн жишээн дээр
_c(Ph.D) П.Одгэрэл
_d(M.A) Н.Должин
_eСэтгэл судлал
_kD031301
260 _aУБ
_c2022
300 _a57
500 _aБак 38
546 _aMongolia
653 _aстресс
653 _aсэтгэл хөдлөл
653 _aудирдлагын хэв маяг
653 _aажилчдын сэтгэл ханамж
740 _aБүлэг 1. Үйлчилгээний ажилчдын ажлаас халшрах хам шинж ба менежерийн удирдах хэв маягийн талаарх онолын үзэл баримтлал
740 _aАжлаас халшрах хам шинжийн талаарх онол, үзэл баримтлал
740 _aМенежерийн удирдах хэв маягийн талаарх онолын үзэл баримтлал
740 _aБүлэг 2. Үйлчилгээний ажилтны ажлаас халшрах хам шинж ба менежерийн удирдах хэв маягийг судалсан судалгааны үр дүн
740 _aҮйлчилгээний ажилтны ажлаас халшрах хам шинж болон менежерийн удирдах хэв маягийг судлах судалгааны арга зүй
740 _aҮйлчилгээний ажилтны ажлаас халшрах хам шинж болон менежерийн удирдах хэв маягийг судалсан судалгааны үр дүн
856 _apublic/
_d3538/index.html
942 _cBAKDIP
999 _c125395
_d125395