000 | 06692nam a22010577a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20220603175320.0 | ||
008 | 220601b2016 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-99973-985-7-4 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a658 | ||
084 |
_2Garin awlaga _a65.050.2 _bЖ 316 _q65 |
||
100 | _aЖаргал Г | ||
240 | _a65.050.2 Ж 316 | ||
245 |
_aМанлайлалд алхам алхмаар суралцах нь _bМанлайлагчийн ширээний ном _cРедакцийн зөвлөл Ч.Санжмятав, Н.Сэлэнгэ, Д.Оюунсан |
||
260 |
_aУБ _bАрилдал _c2016 |
||
300 | _a108 | ||
500 | _aЭШФ Т 25608 | ||
505 | _aУг бүтээл нь манлайллын талаарх орчин үеийн онол, арга зүйн урсгал чиглэлүүдийн үзэл санааг цогцлоон, дасгал болон шүүн хэлэлцэх жишээ сорил, тухайн асуудлыг гүнзгийрүүлэн судлах ном бүтээлийн жагсаалт, англи-монгол нэр томьёоны толь зэргийг багтаасан орчин үеийн менежер, удирдагч нарт чиглүүлэгч луужин болсон арга зүйн шинж чанартай удирдахуйн ухааны бүтээл болно. Хүний үйл хөдлөл, бусдад үзүүлэх нөлөө ямар нэг учир шалтгаан, логик холбоо хамаарал, тогтолцоотойгоор бий болдог. Ийм учраас уншигч та бүхэнд толилуулж буй энэхүү бүтээл нь менежмент, манлайллын хоорондын хамаарлыг нэлээд тодотгон гаргаж буйгаараа Та бүхнийг илүү гүнзгий төсөөлөлтэй болгоно гэдэгт эргэлзэхгүй байна. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aудирдлагын зохион байгуулалт | ||
653 | _aудирдлага дахь нийгмийн оролцоо | ||
653 | _aудирдагч ба бусад | ||
740 | _aУдирдах ухаан, манлайлах урлаг | ||
740 | _aУдирдлагын үндсэн чиг үүрэг | ||
740 | _aУдирдагчийн ур чадвар | ||
740 | _aУдирдлага манлайлал | ||
740 | _aУдирдлага манлайлаллын шүтэлцээ | ||
740 | _aМанлайлал, манлайлагч | ||
740 | _aУдирдлага манлайлагч | ||
740 | _aХамт олон хувь хүн, манлайлагч | ||
740 | _aХувь хүний манлайлал | ||
740 | _aХамт олны манлайлал | ||
740 | _aМанлайллын онол хэрэглээ | ||
740 | _aМанлайллын тодорхойлолт эрх мэдэл | ||
740 | _aМанлайллын онол урсгал | ||
740 | _aЭрх мэдэл, нөлөөлөл | ||
740 | _aСуут хүний онол: түүхэн манлайлагчид | ||
740 | _aМанлайлагчийн түүхэн үүрэг болон алдар нэр | ||
740 | _aЗан төлөвийн онол: дүр төрх, шинж чанар | ||
740 | _aОвсгоотой, өөрчлөгч, дэмжигч манлайлагчид | ||
740 | _aҮүрэгдэгч болон манлайлан удирдагч | ||
740 | _aЗан үйлийн онол, загвар | ||
740 | _aМанлайллын X Y Z онол | ||
740 | _aУдирдагчийн матриц | ||
740 | _aБайгууллагын төрөл, удирдлагын арга барил | ||
740 | _aДөрвөн хүчин зүйл: манлайллын очир | ||
740 | _aӨөрчлөлтийг манлайлах | ||
740 | _aМанлайллын профиль | ||
740 | _aНөхцөл байдлын онол | ||
740 | _aКонтингенсын онол | ||
740 | _aМанлайллын континуум буюу эрх мэдэл шилжүүлэх | ||
740 | _aМанлайллын зам-зорилгын загвар | ||
740 | _aМанлайллын шийдвэрийн норматив загвар | ||
740 | _aМанлайллыг орлуулах онол | ||
740 | _aХүлээлтийн онол | ||
740 | _aӨөрчлөлтийн удирдлага | ||
740 | _aХувь хүний өөрчлөлт | ||
740 | _aХувь хүний хөгжлийн үе, онцлог | ||
740 | _aХувь хүний манлайллын төлөвшил | ||
740 | _aЦагийн менежмент | ||
740 | _aЦагийн менежмент агуулга, хамрах хүрээ | ||
740 | _aЦаг төлөвлөх | ||
740 | _aЦаг хэрэглэх, арга хэрэгсэл | ||
740 | _aЦагийн шинжилгээ, үнэлгээ | ||
740 | _aБүтээмжтэй ажиллах зөвлөмж | ||
740 | _aБагийн удирдлага | ||
740 | _aБүлэг, багийн онцлог | ||
740 | _aБагийн хөгжлийн үе шат | ||
740 | _aБаг бүрдүүлэх, багт үүрэг-дүр гүйцэтгэх | ||
740 | _aБагийн амжилт | ||
740 | _aБагийг удирдах | ||
740 | _aЗөрчлийг шийдэх арга | ||
740 | _aДэмжлэгт удирдлага | ||
740 | _aМаслоугийн хэрэгцээний шатлал | ||
740 | _aЭрик Фроммын бүтээлчээр оршихуйн хэрэгцээ | ||
740 | _aКарен Хорнигийн илүүдэх хэрэгцээ | ||
740 | _aГоморхол буюу дэмжлэг хүсэх хэрэгцээ | ||
740 | _aЖаргалын хөгжлийн зам | ||
740 | _aХерцбергийн 2 хүчин зүйл | ||
740 | _aӨөрчлөгч дэмжигч манлайллын аргууд | ||
740 | _aТөлөөлүүлэн гүйцэтгүүлэх хэрэгцээ, ач холбогдол | ||
740 | _aНөхцөл байдлын манлайллыг хэрэглэх | ||
740 | _aҮйлдэн суралцах | ||
740 | _aСуралцах арга барил | ||
740 | _aОролцоог дэмжсэн сургалт | ||
740 | _aҮйлдэн суралцах аргыг хэрэглэх | ||
740 | _aОролцоог дэмжсэн хөгжүүлэх сургалтын арга | ||
740 | _aҮйлдэн суралцах аргаар байгууллага суралцах нь | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c125141 _d125141 |