000 | 01368 a2200277 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20220418134111.0 | ||
008 | 110605s2007 mp 000 0 mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370.3 | ||
084 |
_a74.262+22.1 _bХ 85 _2Garin awlaga _q74 |
||
240 | 1 | 0 | _a74.262+22.1 Х 85 |
245 | 1 | 0 |
_aХүүхдээр математикийн хялбар мэдлэг бүтээлгэх арга зүй _bЗөвлөмж-1 |
260 |
_aУБ _c2007 |
||
300 | _a112 | ||
500 | _aЭШФ Т 12753-12754, НХУУТ 37354-37355 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол судлал | ||
653 | _aзаах арга зүй | ||
653 | _aматематик заах арга зүй | ||
653 | _aкиррикюлим | ||
653 | _aматематик | ||
700 | 1 | _aТ.Ганбаатар, М.Энхтуяа, Д.Мөнхбаатар, У.Доёд, Л.Даваажаргал, Н.Лхагвадорж, Д.Сэргэлэн | |
740 |
_aМатематик сургалтын арга зүйн хөгжлийн үндсэн зарчим _aКиррикюлим боловсруулах аргачлал _aМатематик сургалтын үр дүнг үнэлэх нэгэн хувилбар _aЯпон улсын математик сургалтын онцлог _aХичээлийн арга зүйн хөгжил |
||
942 | _cBK | ||
999 |
_c12510 _d12510 |