000 | 05360nam a2200577 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20220504132836.0 | ||
008 | 220503b2022 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-9919-26-280-8 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2sudalgaa _a74.58 _bД 121 _q74 |
||
100 | _aДаваа Ж | ||
240 | _a74.58 Д 121 | ||
245 |
_aДээд боловсрол эзэмшүүлэх сургалт _bХөтөлбөр, семинар, хэрэглэгдэхүүн _cЭмхт. Ж.Даваа _cХэвл-ийн эх бэлт. П.Номинцэцэг |
||
260 |
_aУБ _bСоёмбо принтинг _c2022 |
||
300 | _a132 | ||
500 | _aЭШФ Т 25518-25522, НХУУТ 77042-77046 | ||
505 | _aДээд боловсрол эзэмшүүлэх сургалтын онол арга зүйн асуудал нь өргөн хүрээтэй олон талтай байдаг ч энэхүү бүтээлд сургалтын болон хичээлийн хөтөлбөр боловсруулан хэрэгжүүлэх үйл ажиллагаа, сургалтын хөтөлбөрийн менежмент, үр дүнд суурилсан сургалтын хөтөлбөр, их дээд сургууль коллежийн сургалтын технологийн шинэчлэлийн асуудал, чадамжид суурилсан сургалтыг ажлын байранд зохион байгуулах арга зүй, семинарын сэтгэл зүйн үндэс, семинарт оюутны оролцоо түүнчлэн багш нарын сургалтын цахим хэрэглэгдэхүүн ашиглаж буй байдал, "Сурган хүмүүжүүлэх сэтгэл судлал" хичээлийн агуулгын харьцуулалт зэргийг багтаасан болно. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол судлал | ||
653 | _aдээд боловсрол | ||
653 | _aдээд боловсрол эзэмшүүлэх сургалт | ||
653 | _aсургах хүмүүжүүлэх сэтгэл судлал | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн сургалтын хөтөлбөрийн асуудалд 2011 | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн сургалтын шинэчлэлд тулгуурласан хөтөлбөр, төлөвлөгөө боловсруулах асуудалд 2013 | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийн менежментийн асуудалд 2016 | ||
740 | _aДээд боловсролын чанар ба сургалтын хөтөлбөрийн асуудалд 2013 | ||
740 | _aМУИС-ийн сэтгэл судлалын бакалаврын сургалтын хөтөлбөрийн сайжруулах асуудалд 2013 | ||
740 | _aҮр дүнд суурилсан сургалтын сургалтын хөтөлбөр 2017 | ||
740 | _aСургалтын технологийн зарим асуудал | ||
740 | _aБайгууллагын сургалтын хэрэгцээний дүн шинжилгээ хийх асуудалд 2016 | ||
740 | _aЧадамжид суурилсан сургалтыг ажлын байранд зохион байгуулах арга зүйг туршсан үр дүн 2016 | ||
740 | _aИх, дээд сургууль, коллежийн сургалтын технологийн шинэчлэлийн асуудал 2012 | ||
740 | _aСургалтын семинар | ||
740 | _aСеминарт оюутны оролцоог нэмэндүүлэх арга: туршилт, үр дүн 2015 | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн семинар ба оюутны оролцоо 2016 | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн семинар дээрх оюутны чигласэн зорилготой зан байдлын илрэл 2018 | ||
740 | _aИх, дээд сургуулийн семинарын сэтгэл зүйн асуудалд | ||
740 | _aСургалтын хэрэглэгдэхүүн | ||
740 | _aИх сургуулийн багш нарын сургалтын цахим хэрэглэгдэхүүн ашиглаж буй асуудалд 2013 | ||
740 | _aХавтгайн хөдөлгөөнт биеийн цэгийн хурд хурдатгал тодорхойлох бодлогыг мультимедиа технологиор зохион байгуулах нь 2001 | ||
740 | _aСургалтад мультимедиа хэрэглэгдэхүүн ашиглах асуудалд 2008 | ||
740 | _aЧанартай боловсрол-интернет хэрэглээ 2015 | ||
740 | _aУнших чадварыг хөгжүүлэхэд өргөэүүлсэн уншлага чухал болох нь 2012 | ||
740 | _aХичээлийн хөтөлбөр | ||
740 | _aХичээлийн хөтөлбөр ба бүтжжлч сэтгэхүй 2011 | ||
740 | _a"Мэдээллийн технологи" хичээлийн хөтөлбөрийн сайжруулах асуудалд 2015 | ||
740 | _a"Сурган хүмүүжүүлэх сэтгэл судлал" хичээлийн агуулгын харьцуулалт 2013 | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c124724 _d124724 |