000 | 08599nam a22011897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20220419112147.0 | ||
008 | 220412b2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-9919-25-687-6 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2Surah bichig _a74.268.1я73 _bЭ 739 _q74 |
||
100 | _aЭрдэнэсан Д | ||
240 | _a74.268.1я73 Э 739 | ||
245 |
_aМонгол хэл заах арга _bМУБИС-ийн 70 жилийн ойд зориулав _cРед. Ц.Оюун, А.Цог-Очир _cТехник ред. Л.Цэрэнчимэд _cЭх бэлт. Т.Энхтунгалаг _cХавтасны диз. Э.Мөнхтөр |
||
260 |
_aУБ _bСоёмбо принтинг _c2021 |
||
300 | _a300 | ||
500 | _aЭШФ Т 25428-25430, НХУУТ 76922-76928, ГНОФ 17289-17296 | ||
505 | _a“Монгол хэлний сургалтын арга зүй” хичээлийн үндсэн сурах бичиг болох “Монгол хэл заах арга” номыг багш бэлтгэдэг их дээд сургуулийн монгол хэл, уран зохиолын багшийн ангид суралцаж буй оюутан, ЕБС - ийн монгол хэл, уран зохиолын багш, мэргэжлийн судлаачдад зориулан “Монгол хэл заах арга” номын анхны хэвлэлийг бэлтгэлээ. Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийн судлагдахуунд суурилсан агуулгаас хэрэглээнд суурилан шинэчилсэн агуулга, арга зүйн өөрчлөлтийг үндэс болгон боловсруулсан хичээлийн хөтөлбөрт баримжаалан сурах бичгийн агуулгыг сонгосон болно. Уг сурах бичиг нь Монгол хэл заах аргын хөгжлийн түүхэн товч тойм, Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөр, Унших, бичих, сонсох, ярих чадвар, Монгол хэлний хичээлийн үнэлгээ зэрэг сэдвээс бүрдэнэ. Монгол хэлний сургалтын агуулга, арга зүйг боловсронгуй болгох, монгол хэлний хичээлээр суралцагчийн бүтээлчээр сэтгэн бодох, эргэцүүлэн тунгаан бодох чадварыг хөгжүүлэх, эх хэлээ хэрэглэх, нийгмийн харилцааны янз бүрийн орчинд аман болон бичгийн хэлээр харилцах чадварыг дээшлүүлэх, суралцагчийн төлөвшил хандлагыг дэмжихэд уг номын зорилго оршино. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aМонгол хэл заах аргазүй | ||
653 | _aсурах бичиг | ||
740 | _aМонгол хэл заах аргын хөгжлийн түүхэн товч тойм | ||
740 | _aМонгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийн хөгжил хувьсал | ||
740 | _aЗаах аргач эрдэмтдийн бүтээл туурвилын тойм | ||
740 | _aБагш нарын арга туршлага | ||
740 | _aМонгол хэлний сургалтын хөтөлбөр | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийн тухай үндсэн ойлголт | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийн бүрэлдэхүүн хэсгүүд | ||
740 | _aБүлэг сэдвийн төлөвлөлт, ээлжит хичээлийн хөтөлбөр | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийн хэрэгцээ, хамрах хүрээ | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийн зорилго, зорилт | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийн агуулга | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийн арга зүй | ||
740 | _aБагшийн асуулт | ||
740 | _aСургалтын арга | ||
740 | _aСуралцагчийн оролцоонд суурилсан сургалтын арга зүй | ||
740 | _aАсуудал шийдвэрлэх сургалтын арга | ||
740 | _aАсуудал шийдвэрлэх сургалт ба бүтээлч сэтгэлгээний хөгжил | ||
740 | _aАсуудал шийдвэрлэх сургалтын бүтэц, агуулга | ||
740 | _aХичээлийн хэрэглэгдэхүүн | ||
740 | _aАжлын хуудас | ||
740 | _aТулгуур дохионы арга | ||
740 | _aМонгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийг шинэчлэх чиг хандлага | ||
740 | _aТогтвортой хөгжлийн боловсрол | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийн үзэл баримтлал | ||
740 | _aХөтөлбөр боловсруулахад монгол хэлний багшид дэмжлэг зарим хэрэгдэгдэхүүн | ||
740 | _aДаалгавар | ||
740 | _aБие даан гүйцэтгэх ажил | ||
740 | _aМэдлэг чадварын хянах жишиг сорилго | ||
740 | _aУнших, бичих, сонсох - ярих чадвар, Унших чадвар, Бичих чадвар, Ярих чадвар | ||
740 | _aУнших чадвар | ||
740 | _aУнших чадвар ба оюун ухааны хөгжил | ||
740 | _aУнших чадварын түвшин | ||
740 | _aУнших чадвар хөгжүүлэх арга | ||
740 | _aУнших эх | ||
740 | _aХичээлээс гадуур уншлага | ||
740 | _aУншиж ойлгох чадварын асуулт | ||
740 | _aУнших чадварын бэрхшээл | ||
740 | _aОлон улсын арга туршлага | ||
740 | _aУнших чадварын "pisa" шалгалт | ||
740 | _aУнших чадварын үнэлгээ | ||
740 | _aБие даан гүйцэтгэх ажил | ||
740 | _aБичих чадвар | ||
740 | _aБичих чадварын тухай ойлголт | ||
740 | _aБичих чадварын алхам | ||
740 | _aЗөв бичих чадвар | ||
740 | _aЗохион найруулж бичих чадвар | ||
740 | _aБичвэрийн хэв маяг | ||
740 | _aХувирган бичих арга | ||
740 | _aАялал экскурсийн арга | ||
740 | _aДаалгавар | ||
740 | _aЗохион найруулж бичих чадварыг хөгжүүлэх бусад арга | ||
740 | _aБичих чадварын үнэлгээ | ||
740 | _aСонсох ярих чадвар | ||
740 | _aСонсох ярих чадварын тухай үндсэн ойлголт | ||
740 | _aСонсох ярих чадварыг хөгжүүлэх арга | ||
740 | _aМонгол хэлний хэл зүйн хэрэглээ | ||
740 | _aЭхэд суурилсан хэрэглээний чадвар | ||
740 | _aТоочимж эхэд суурилах | ||
740 | _aХүүрнэмж эхэд суурилах | ||
740 | _aБлүүмийн асуултаар эх задлах арга | ||
740 | _aӨгүүлбэр ба үг бүтээврийн хэл зүйн хэрэглээ | ||
740 | _aБие даан гүйцэтгэх ажил | ||
740 | _aМэдлэг чадвар шалгах жишиг, сорилго | ||
740 | _aМонгол хэлний хичээлийн үнэлгээ | ||
740 | _aҮнэлгээний тухай үндсэн ойлголт | ||
740 | _aСуралцахуйн зорилт ба үнэлгээний хамаарал | ||
740 | _aШалгуурт суурилсан үнэлгээ | ||
740 | _aҮнэлгээний рубрик | ||
740 | _aҮнэлгээний арга | ||
740 | _aЯвцын үнэлгээ | ||
740 | _aӨөрийн үнэлгээ | ||
740 | _aБүтээлийн сангийн үнэлгээ | ||
740 | _aҮнэлгээний даалгавар боловсруулах арга | ||
740 | _aҮнэлгээний тест | ||
740 | _aБлүүмийн таксономи | ||
740 | _aДаалгавар | ||
740 | _aБие даан гүйцэтгэх ажил | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c124532 _d124532 |