000 08599nam a22011897a 4500
003 MN-UlNUM
005 20220419112147.0
008 220412b2021 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-9919-25-687-6
040 _afirst lib
082 _a370
084 _2Surah bichig
_a74.268.1я73
_bЭ 739
_q74
100 _aЭрдэнэсан Д
240 _a74.268.1я73 Э 739
245 _aМонгол хэл заах арга
_bМУБИС-ийн 70 жилийн ойд зориулав
_cРед. Ц.Оюун, А.Цог-Очир
_cТехник ред. Л.Цэрэнчимэд
_cЭх бэлт. Т.Энхтунгалаг
_cХавтасны диз. Э.Мөнхтөр
260 _aУБ
_bСоёмбо принтинг
_c2021
300 _a300
500 _aЭШФ Т 25428-25430, НХУУТ 76922-76928, ГНОФ 17289-17296
505 _a“Монгол хэлний сургалтын арга зүй” хичээлийн үндсэн сурах бичиг болох “Монгол хэл заах арга” номыг багш бэлтгэдэг их дээд сургуулийн монгол хэл, уран зохиолын багшийн ангид суралцаж буй оюутан, ЕБС - ийн монгол хэл, уран зохиолын багш, мэргэжлийн судлаачдад зориулан “Монгол хэл заах арга” номын анхны хэвлэлийг бэлтгэлээ. Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийн судлагдахуунд суурилсан агуулгаас хэрэглээнд суурилан шинэчилсэн агуулга, арга зүйн өөрчлөлтийг үндэс болгон боловсруулсан хичээлийн хөтөлбөрт баримжаалан сурах бичгийн агуулгыг сонгосон болно. Уг сурах бичиг нь Монгол хэл заах аргын хөгжлийн түүхэн товч тойм, Монгол хэлний сургалтын хөтөлбөр, Унших, бичих, сонсох, ярих чадвар, Монгол хэлний хичээлийн үнэлгээ зэрэг сэдвээс бүрдэнэ. Монгол хэлний сургалтын агуулга, арга зүйг боловсронгуй болгох, монгол хэлний хичээлээр суралцагчийн бүтээлчээр сэтгэн бодох, эргэцүүлэн тунгаан бодох чадварыг хөгжүүлэх, эх хэлээ хэрэглэх, нийгмийн харилцааны янз бүрийн орчинд аман болон бичгийн хэлээр харилцах чадварыг дээшлүүлэх, суралцагчийн төлөвшил хандлагыг дэмжихэд уг номын зорилго оршино.
546 _aMongolia
653 _aболовсрол
653 _aМонгол хэл заах аргазүй
653 _aсурах бичиг
740 _aМонгол хэл заах аргын хөгжлийн түүхэн товч тойм
740 _aМонгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийн хөгжил хувьсал
740 _aЗаах аргач эрдэмтдийн бүтээл туурвилын тойм
740 _aБагш нарын арга туршлага
740 _aМонгол хэлний сургалтын хөтөлбөр
740 _aСургалтын хөтөлбөрийн тухай үндсэн ойлголт
740 _aСургалтын хөтөлбөрийн бүрэлдэхүүн хэсгүүд
740 _aБүлэг сэдвийн төлөвлөлт, ээлжит хичээлийн хөтөлбөр
740 _aСургалтын хөтөлбөрийн хэрэгцээ, хамрах хүрээ
740 _aСургалтын хөтөлбөрийн зорилго, зорилт
740 _aСургалтын хөтөлбөрийн агуулга
740 _aСургалтын хөтөлбөрийн арга зүй
740 _aБагшийн асуулт
740 _aСургалтын арга
740 _aСуралцагчийн оролцоонд суурилсан сургалтын арга зүй
740 _aАсуудал шийдвэрлэх сургалтын арга
740 _aАсуудал шийдвэрлэх сургалт ба бүтээлч сэтгэлгээний хөгжил
740 _aАсуудал шийдвэрлэх сургалтын бүтэц, агуулга
740 _aХичээлийн хэрэглэгдэхүүн
740 _aАжлын хуудас
740 _aТулгуур дохионы арга
740 _aМонгол хэлний сургалтын хөтөлбөрийг шинэчлэх чиг хандлага
740 _aТогтвортой хөгжлийн боловсрол
740 _aСургалтын хөтөлбөрийн үзэл баримтлал
740 _aХөтөлбөр боловсруулахад монгол хэлний багшид дэмжлэг зарим хэрэгдэгдэхүүн
740 _aДаалгавар
740 _aБие даан гүйцэтгэх ажил
740 _aМэдлэг чадварын хянах жишиг сорилго
740 _aУнших, бичих, сонсох - ярих чадвар, Унших чадвар, Бичих чадвар, Ярих чадвар
740 _aУнших чадвар
740 _aУнших чадвар ба оюун ухааны хөгжил
740 _aУнших чадварын түвшин
740 _aУнших чадвар хөгжүүлэх арга
740 _aУнших эх
740 _aХичээлээс гадуур уншлага
740 _aУншиж ойлгох чадварын асуулт
740 _aУнших чадварын бэрхшээл
740 _aОлон улсын арга туршлага
740 _aУнших чадварын "pisa" шалгалт
740 _aУнших чадварын үнэлгээ
740 _aБие даан гүйцэтгэх ажил
740 _aБичих чадвар
740 _aБичих чадварын тухай ойлголт
740 _aБичих чадварын алхам
740 _aЗөв бичих чадвар
740 _aЗохион найруулж бичих чадвар
740 _aБичвэрийн хэв маяг
740 _aХувирган бичих арга
740 _aАялал экскурсийн арга
740 _aДаалгавар
740 _aЗохион найруулж бичих чадварыг хөгжүүлэх бусад арга
740 _aБичих чадварын үнэлгээ
740 _aСонсох ярих чадвар
740 _aСонсох ярих чадварын тухай үндсэн ойлголт
740 _aСонсох ярих чадварыг хөгжүүлэх арга
740 _aМонгол хэлний хэл зүйн хэрэглээ
740 _aЭхэд суурилсан хэрэглээний чадвар
740 _aТоочимж эхэд суурилах
740 _aХүүрнэмж эхэд суурилах
740 _aБлүүмийн асуултаар эх задлах арга
740 _aӨгүүлбэр ба үг бүтээврийн хэл зүйн хэрэглээ
740 _aБие даан гүйцэтгэх ажил
740 _aМэдлэг чадвар шалгах жишиг, сорилго
740 _aМонгол хэлний хичээлийн үнэлгээ
740 _aҮнэлгээний тухай үндсэн ойлголт
740 _aСуралцахуйн зорилт ба үнэлгээний хамаарал
740 _aШалгуурт суурилсан үнэлгээ
740 _aҮнэлгээний рубрик
740 _aҮнэлгээний арга
740 _aЯвцын үнэлгээ
740 _aӨөрийн үнэлгээ
740 _aБүтээлийн сангийн үнэлгээ
740 _aҮнэлгээний даалгавар боловсруулах арга
740 _aҮнэлгээний тест
740 _aБлүүмийн таксономи
740 _aДаалгавар
740 _aБие даан гүйцэтгэх ажил
942 _cBK
999 _c124532
_d124532