000 | 05097nam a22005777a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20230315075848.0 | ||
008 | 220401b2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
022 | _l2307-2253 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a001 | ||
084 |
_2MUIS ESHB _a72+60.5 _bЭ 739 _q72 |
||
110 | _aМУИС. ШУС-НУС | ||
240 | _a72+60.5 Э 739 | ||
245 |
_aЭрдэм шинжилгээний бичиг _pСоциологи: _n№13(517) |
||
260 |
_aУБ _c2020 _bМУИС-ийн хэвлэх үйлдвэр |
||
300 | _a282 | ||
500 | _aЛавФ 941 | ||
505 | _aЭнэхүү эрдэм шинжилгээний бүтээлд социологийн онол, түүх салбар социологи сэдвийн хүрээнд 40 гаруй эрдэмтэн судлаачдын бүтээл багтжээ. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aшинжлэх ухаан судлал | ||
653 | _aэрдэм шинжилгээний бүтээл | ||
653 | _aсоциологи | ||
740 | _aШ.Оюунханд. Хүний экологи ба салбар дундын шинжилгээ | ||
740 | _aС.Нарантуя. Зөрчилдөөний онолын эх сурвалж: Социроргийн сонгодогууд-2 | ||
740 | _aЦ.Пүрэв. Нийгмийн ялгарал ба тусгаарлагдахуй ойлголт, хэмжилт, туршилт | ||
740 | _aД.Мөнхтөр. Нүүдлийн соёлоос улбаатай Монголын нийгмийн бүтцийн зарим онцлогийн тухайд | ||
740 | _aГ.Түмэннаст. Монголын нийгмийн халамжийн бодлого: Өнөөгийн нөхцөл байдал ба сорилтууд | ||
740 | _aМ.Батбаатар. Хотжих үйл явцыг зураглах нь: Онол, арга зүй, туршлага | ||
740 | _aС.Түмэндэлгэр Их сургуулийн хотхон дахь зэвсэгт халдлага дагасан хариу хэмжээнүүд | ||
740 | _aА.Тэнүүнжаргал. П.Бүрдю ба орчин үеийн Францын социологи | ||
740 | _aБ.Болд-Эрдэнэ. Монголын олон улсын сэтгүүлзүйд хөрш орнуудын талаар тусгаж байгааг хэвлэл мэдээллийн социологийн үүднээс шинжлэх нь | ||
740 | _aЧ.Тамир. БНМАУ-ын анхны эсэргүүцлийн жагсаал | ||
740 | _aД.Оюунцэцэг. Багануурын нүүрсний уурхайн бүс нутгийн хуримтлагдах нөлөөллийн үнэлгээний судалгаа | ||
740 | _aТ.Бүрэнжаргал. Эрдэс баялагийн салбар дахь жендерийн асуудлууд | ||
740 | _aС.Тулга Хүмүүжил социологийн судлагдахуун болох нь | ||
740 | _aД.Оюунцэцэг. Хүнсний социологийн хандлагаар сургуулийн хүүхдийн хооллолтыг судлах хэрэгцээ | ||
740 | _aЖ.Оюунсүрэн. Түрэмгийлэх зан үйлийн сэтгэл зүйн онцлог | ||
740 | _aТ.Нинжбадгар. Орчин үеийн нийгэм дэх мэргэжлийн боловсролын салбарын социал шинжилгээ | ||
740 | _aСоциалист болон постсоциалист Монголын гэр бүлийн өөрчлөлт | ||
740 | _aХөдөө аж ахуйн бүс дэх ядуурлыг бууруулах бодлогод нийгмийн ажлын оролцоог нэмэгдүүлэх нь | ||
740 | _aС.Түмэндэлгэр. Тохиолдол шинжлэх судалгааны загварын хэрэглээ | ||
740 | _aБ.Батзориг. Моргейжийн зээл ба түүний социаль үр дагавар | ||
740 | _aБ.Атарцэцэг. Оюутнуудын сурах арга барилыг тодорхойлох сорил-судалгааны үр дүн | ||
740 | _aН.Болдмаа. Оюутны элсэлтийн жендэрийн дүн шинжилгээ: Монголын их дээд сургуулийн жишээн дээр | ||
740 | _aД.Даваадулам. МУИС-ийн ахисан түвшний суралцагчдын эрдэм шинжилгээний ажлын ур чадварыг тодорхойлох нь | ||
740 | _aО.Отгонцэцэг. Хүүхдийн зохистой хоололтын өнөөгийн байдлыг судалсан нь | ||
740 | _aТ.Азбилэг. МУИС-ийн оюутны цагийн хөдөлмөр эрхлэлтийн судалгаа | ||
740 | _aБ.Мягмарсайхан. Насан туршийн боловсролын төвд тусгай хэрэгцээтэй хүүхдийг сургаж буй нөхцөл байдал | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c124477 _d124477 |