000 | 02812nam a22005297a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20231226090730.0 | ||
008 | 210108s2020 mp ||||| |||| 00| | mon d | ||
020 | _a978-9919-20-654-3 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a700 | ||
084 |
_2sudalgaa _a75.581 _q75 _bЭ 660 |
||
100 | _aЭнхбат Р., Чулуун Г | ||
110 | _aСэтгэхүйн хөгжлийг дэмжих << Зууны шатар >> клуб | ||
240 | _a75.581 Э 660 | ||
245 |
_aШатар & Шатрын математик _bСэтгэхүйн хөгжлийн сэдэвчилсэн эмхтгэл _cЕрөнхий ред. П.Жигжидсүрэн |
||
250 | _a2 дахь хэвл | ||
260 |
_aУБ _bМУИС хэвлэх _c2020 |
||
300 | _a268 | ||
500 | _aЭШФ Т 24212-24214, БУУТ 32021-32027 | ||
505 | _aЭнэхүү эмхтгэлийн агуулгын ерөнхий сэдэв нь шатар юм. Хүүхэд залуусын сэтгэхүйн чадварыг хөгжүүлэх чиглэлээр ажиллагч багш, сурган хүмүүжүүлэгч, ялангуяа шатрын секц дугуйлангийн багш дасгалжуулагч нарт гарын авлага, сургалтын чухал хэрэглэгдэхүүн болох юм. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aшатар | ||
653 | _aматематик | ||
653 | _aтоглоом | ||
653 | _aнайман бэрс | ||
740 | _aЧамамын тогтмол | ||
740 | _aШатар, хүмүүс, аж амьдрал, ёс суртахуун... | ||
740 | _aШатар бол их урлаг мөн | ||
740 | _aШатрын бодлого этюдийн багц дасгалууд | ||
740 | _aШатрын хөлгийн геометр парадокс | ||
740 | _aРети ийн маневр буюу "Квадратын дүрэм" | ||
740 | _aПрактик өргүүд (Өргийн анализ) | ||
740 | _aАваргуудын эсрэг зогссон нь | ||
740 | _aШатрын математик | ||
740 | _aТоглоомын онол | ||
740 | _aНайман бэрсний бодлого | ||
740 | _aДүрсийн хөдөлгөөний тэгшитгэл | ||
740 | _aШатрын тэмцээний математик | ||
740 | _aЗугаатай шатар | ||
740 | _aШатрын хөлгийн зүсэлт, зүйдэл, дүрсийн конгруэнт чанар | ||
740 | _aТанамал хөлгийн бодлогууд | ||
740 | _aШатрын холимог хучилтын бодлогууд | ||
740 | _aЕрөнхий мэргэжилтнүүд юу өгүүлэв... | ||
740 | _aЛавлагаа, тодруулга | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c122420 _d122420 |