000 09610nam a22011897a 4500
003 MN-UlNUM
005 20221122151624.0
008 210102b2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99962-2-645-8
040 _afirst lib
082 _a370
084 _2sudalgaa
_a74.3
_bБ 342
_q74
100 _aБатцэнгэл Г
240 _a74.3 Б 342
245 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн сургалтын сэтгэл зүйн үндэс
_cХян. О.Мягмар
_cЭх бэлт. Ж.Өнөрмаа
_cХавтасны диз. Б.Эрдэнэбулган
250 _a4 дэх хэвл
260 _aУБ
_bСоёмбо принтинг
_c2020
300 _a284
500 _aЭШФ Б 30229-30231, НХУУТ 74837-74843
505 _aУг номноос та, эцэг эх боловсролын салбарт ажиллаж суралцаж байгаа хэн хүнд хэрэг болохуйц онол арга зүйн чухал чухал санаанууд болон сургалтын арга зүйтэй танилцаж оношилгоо ба заслын олон арга техник эзэмших боломжтой болох болно. Мөн энд тухайн хүүхдүүдийн онцлогт таарсан судалгааны үлгэрчилсэн загварыг давхар оруулж өгчээ.
546 _aMongolia
653 _aболовсрол
653 _aтусгай сургууль
653 _aзалруулах сурган хүмүүжүүлэх ухаан
653 _aхөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдүүдийг сургах
740 _aТусгай боловсролын ерөнхий асуудал
740 _aТусгай боловсролын хөгжил
740 _aТусгай боловсролын зарчим
740 _aХүүхдийн сэтгэцийн хөгжилд нөлөөлөх хүчин зүйлс
740 _aХүүхдийн хэвийн бус хөгжлийн тухай ойлголт
740 _aТусгай хэрэгцээт боловсролын багш, багш бэлтгэх асуудал
740 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүний тухай ойлголт
740 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийн эрхийн талаарх баримт бичгүүд
740 _aТэгш хамруулах боловсрол, философи үндэс
740 _aТэгш хамруулан сургах багшийн ерөнхий шинж
740 _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсролын түүхэн хөгжил
740 _aМонголын тусгай сургуулийн хөгжлийн товч түүхээс
740 _aОюуны хомсдолын талаарх ерөнхий ойлголт
740 _aОюуны хомсдол үүсэх шалтгаан
740 _aОюуны хомсдолын ангилал, онцлог
740 _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн танин мэдэх үйлийн онцлог
740 _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийг судалж, үнэлэх
740 _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийг ижил төстэй байдлаас ялгах
740 _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхэдтэй явуулах сургалт, засан сайжруулах, дэмжин туслах ажил
740 _aЭцэг эхэд өгөх зөвлөгөө
740 _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн сургалтад тавигдах шаардлага
740 _aХэл ярианы бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол
740 _aХэл ярианы бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсролын түүхэн хөгжил
740 _aХэл ярианы бэрхшээлийн талаарх ойлголт
740 _aХэл ярианы бэрхшээл үүсэх шалтгаан
740 _aХэл ярианы бэрхшээлийн ангилал, онцлог
740 _aХэл ярианы бэрхшээлийг судлах
740 _aЗарим авиан дуудлагын өөрчлөлтийг засах, арга зүй
740 _aХэл ярианы бэрхшээлтэй хүүхэдтэй явуулах сургалт, засан сайжруулах ажил
740 _aЭцэг эхэд өгөх зөвлөгөө
740 _aХарааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол
740 _aХарааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсролын түүхэн хөгжил
740 _aХарааны бэрхшээл үүсэх шалтгаан
740 _aХарааны бэрхшээлтэй хүүхдийн онцлог
740 _aХарааны бэрхшээлтэй хүүхдийг судлах
740 _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол
740 _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсролын түүхэн хөгжил
740 _aСонсголын бэрхшээлийн талаарх ойлголт
740 _aСонсголын бэрхшээл үүсэх шалтгаан
740 _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийн танин мэдэх үйлийн онцлог
740 _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийг судлах
740 _aТулах хөдөлгөөний эрхтний бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол
740 _aТулах хөдөлгөөний эрхтний бэрхшээлийн талаарх ойлголт
740 _aТулах хөдөлгөөний эрхтний бэрхшээл үүсэх шалтгаан
740 _aХөдөлгөөний эрхтний өөрчлөлтийн ангилал
740 _aТулах хөдөлгөөний эрхтний бэрхшээлтэй хүүхдийн хэлбэр
740 _aТархины саажилттай хүүхдийн ерөнхий тодорхойлолт
740 _aТархины саажилтын үед илрэх дагалдах өөрчлөлтүүд
740 _aХөдөлгөөний бэрхшээлийг оношлох
740 _aХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол
740 _aХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлийн талаарх ойлголт
740 _aХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээл үүсэх шалтгаан
740 _aХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлийн ангилал
740 _aХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажиллах, үнэлгээ өгөх
740 _aАутизмын хүрээний эмгэгтэй хүүхдийн боловсрол
740 _aАутизмыг судалсан түүхэн хөгжлөөс
740 _aАутизм үүсэх шалтгаан
740 _aАутизмын тухай ойлголт, онцлог
740 _aАутизмтай хүүхэдтэй ажиллах арга зүй
740 _aАутизмыг судлах, оношлох
740 _aБалчир насны аутизтай хүүхдийг оношлох сорил
740 _aАутизмын хүрээний эмгэгтэй хүүхдийг сургуулийн нөхцөлд дасан зохицоход туслах асуудал
740 _aАвиан дуудлагын өөрчлөлтийг засах хэл заслын дасгал, тоглоомууд
740 _aХөдөлгөөний тэнцвэр, уян хатан байдлыг хөгжүүлэх дасгал тоглоомууд
740 _aАмьсгал хөгжүүлэх дасгал тоглоомууд
740 _aАмьсгал ба дуу хоолойг хөгжүүлэх дасгал, тоглоомууд
740 _aӨгүүлэх эрхтний хөдөлгөөнийг сайжруулах дасгалууд
740 _aАвиан дуудлагын өөрчлөлтийг засах, хэл заслын ганцаарчилсан хичээлийн үлгэрчилсэн загвар
740 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй эцэг эх гэр бүлтэй ажиллах арга зүй
740 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй гэр бүлтэй ажиллах ажлын зорилтууд
740 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй эцэг эхчүүдийн зан үйлийн хэв маяг
740 _aХүүхдийн хөгжлийг дэмжих нөхцөлүүд
740 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй эцэг эх, гэр бүлтэй ажиллах чиглэл
740 _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй эцэг эхтэй ажиллах зарчим
740 _aГэр бүлд сэтгэл зүй, сурган хүмүүжүүлэх ажил зохион байгуулах хэлбэрүүд
942 _cBK
999 _c122395
_d122395