000 | 09610nam a22011897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20221122151624.0 | ||
008 | 210102b2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-99962-2-645-8 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2sudalgaa _a74.3 _bБ 342 _q74 |
||
100 | _aБатцэнгэл Г | ||
240 | _a74.3 Б 342 | ||
245 |
_aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн сургалтын сэтгэл зүйн үндэс _cХян. О.Мягмар _cЭх бэлт. Ж.Өнөрмаа _cХавтасны диз. Б.Эрдэнэбулган |
||
250 | _a4 дэх хэвл | ||
260 |
_aУБ _bСоёмбо принтинг _c2020 |
||
300 | _a284 | ||
500 | _aЭШФ Б 30229-30231, НХУУТ 74837-74843 | ||
505 | _aУг номноос та, эцэг эх боловсролын салбарт ажиллаж суралцаж байгаа хэн хүнд хэрэг болохуйц онол арга зүйн чухал чухал санаанууд болон сургалтын арга зүйтэй танилцаж оношилгоо ба заслын олон арга техник эзэмших боломжтой болох болно. Мөн энд тухайн хүүхдүүдийн онцлогт таарсан судалгааны үлгэрчилсэн загварыг давхар оруулж өгчээ. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aтусгай сургууль | ||
653 | _aзалруулах сурган хүмүүжүүлэх ухаан | ||
653 | _aхөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдүүдийг сургах | ||
740 | _aТусгай боловсролын ерөнхий асуудал | ||
740 | _aТусгай боловсролын хөгжил | ||
740 | _aТусгай боловсролын зарчим | ||
740 | _aХүүхдийн сэтгэцийн хөгжилд нөлөөлөх хүчин зүйлс | ||
740 | _aХүүхдийн хэвийн бус хөгжлийн тухай ойлголт | ||
740 | _aТусгай хэрэгцээт боловсролын багш, багш бэлтгэх асуудал | ||
740 | _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүний тухай ойлголт | ||
740 | _aХөгжлийн бэрхшээлтэй иргэдийн эрхийн талаарх баримт бичгүүд | ||
740 | _aТэгш хамруулах боловсрол, философи үндэс | ||
740 | _aТэгш хамруулан сургах багшийн ерөнхий шинж | ||
740 | _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсролын түүхэн хөгжил | ||
740 | _aМонголын тусгай сургуулийн хөгжлийн товч түүхээс | ||
740 | _aОюуны хомсдолын талаарх ерөнхий ойлголт | ||
740 | _aОюуны хомсдол үүсэх шалтгаан | ||
740 | _aОюуны хомсдолын ангилал, онцлог | ||
740 | _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн танин мэдэх үйлийн онцлог | ||
740 | _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийг судалж, үнэлэх | ||
740 | _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийг ижил төстэй байдлаас ялгах | ||
740 | _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхэдтэй явуулах сургалт, засан сайжруулах, дэмжин туслах ажил | ||
740 | _aЭцэг эхэд өгөх зөвлөгөө | ||
740 | _aОюун ухааны бэрхшээлтэй хүүхдийн сургалтад тавигдах шаардлага | ||
740 | _aХэл ярианы бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол | ||
740 | _aХэл ярианы бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсролын түүхэн хөгжил | ||
740 | _aХэл ярианы бэрхшээлийн талаарх ойлголт | ||
740 | _aХэл ярианы бэрхшээл үүсэх шалтгаан | ||
740 | _aХэл ярианы бэрхшээлийн ангилал, онцлог | ||
740 | _aХэл ярианы бэрхшээлийг судлах | ||
740 | _aЗарим авиан дуудлагын өөрчлөлтийг засах, арга зүй | ||
740 | _aХэл ярианы бэрхшээлтэй хүүхэдтэй явуулах сургалт, засан сайжруулах ажил | ||
740 | _aЭцэг эхэд өгөх зөвлөгөө | ||
740 | _aХарааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол | ||
740 | _aХарааны бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсролын түүхэн хөгжил | ||
740 | _aХарааны бэрхшээл үүсэх шалтгаан | ||
740 | _aХарааны бэрхшээлтэй хүүхдийн онцлог | ||
740 | _aХарааны бэрхшээлтэй хүүхдийг судлах | ||
740 | _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол | ||
740 | _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсролын түүхэн хөгжил | ||
740 | _aСонсголын бэрхшээлийн талаарх ойлголт | ||
740 | _aСонсголын бэрхшээл үүсэх шалтгаан | ||
740 | _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийн танин мэдэх үйлийн онцлог | ||
740 | _aСонсголын бэрхшээлтэй хүүхдийг судлах | ||
740 | _aТулах хөдөлгөөний эрхтний бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол | ||
740 | _aТулах хөдөлгөөний эрхтний бэрхшээлийн талаарх ойлголт | ||
740 | _aТулах хөдөлгөөний эрхтний бэрхшээл үүсэх шалтгаан | ||
740 | _aХөдөлгөөний эрхтний өөрчлөлтийн ангилал | ||
740 | _aТулах хөдөлгөөний эрхтний бэрхшээлтэй хүүхдийн хэлбэр | ||
740 | _aТархины саажилттай хүүхдийн ерөнхий тодорхойлолт | ||
740 | _aТархины саажилтын үед илрэх дагалдах өөрчлөлтүүд | ||
740 | _aХөдөлгөөний бэрхшээлийг оношлох | ||
740 | _aХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн боловсрол | ||
740 | _aХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлийн талаарх ойлголт | ||
740 | _aХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээл үүсэх шалтгаан | ||
740 | _aХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлийн ангилал | ||
740 | _aХүнд хэлбэрийн хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй ажиллах, үнэлгээ өгөх | ||
740 | _aАутизмын хүрээний эмгэгтэй хүүхдийн боловсрол | ||
740 | _aАутизмыг судалсан түүхэн хөгжлөөс | ||
740 | _aАутизм үүсэх шалтгаан | ||
740 | _aАутизмын тухай ойлголт, онцлог | ||
740 | _aАутизмтай хүүхэдтэй ажиллах арга зүй | ||
740 | _aАутизмыг судлах, оношлох | ||
740 | _aБалчир насны аутизтай хүүхдийг оношлох сорил | ||
740 | _aАутизмын хүрээний эмгэгтэй хүүхдийг сургуулийн нөхцөлд дасан зохицоход туслах асуудал | ||
740 | _aАвиан дуудлагын өөрчлөлтийг засах хэл заслын дасгал, тоглоомууд | ||
740 | _aХөдөлгөөний тэнцвэр, уян хатан байдлыг хөгжүүлэх дасгал тоглоомууд | ||
740 | _aАмьсгал хөгжүүлэх дасгал тоглоомууд | ||
740 | _aАмьсгал ба дуу хоолойг хөгжүүлэх дасгал, тоглоомууд | ||
740 | _aӨгүүлэх эрхтний хөдөлгөөнийг сайжруулах дасгалууд | ||
740 | _aАвиан дуудлагын өөрчлөлтийг засах, хэл заслын ганцаарчилсан хичээлийн үлгэрчилсэн загвар | ||
740 | _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй эцэг эх гэр бүлтэй ажиллах арга зүй | ||
740 | _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй гэр бүлтэй ажиллах ажлын зорилтууд | ||
740 | _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй эцэг эхчүүдийн зан үйлийн хэв маяг | ||
740 | _aХүүхдийн хөгжлийг дэмжих нөхцөлүүд | ||
740 | _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй эцэг эх, гэр бүлтэй ажиллах чиглэл | ||
740 | _aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхэдтэй эцэг эхтэй ажиллах зарчим | ||
740 | _aГэр бүлд сэтгэл зүй, сурган хүмүүжүүлэх ажил зохион байгуулах хэлбэрүүд | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c122395 _d122395 |