000 | 03230nam a22003977a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20221122151727.0 | ||
008 | 201222b2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-9919-9526-8-6 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a378 | ||
084 |
_2other _a74.58 _q74 _bЖ 709 |
||
100 | _aЖилээ Ж | ||
240 | _a74.58 Ж 709 | ||
245 |
_aСургалтын хөтөлбөрийн харьцуулсан судалгаа _bНэг сэдэвт бүтээл _cРед. Б.Баасансүх, А.Санжмятав, А.Адьяасүрэн, Л.Баянжаргал, Х.Батсайхан _cЭрдэм шинжилгээний ред. Н.Бэгз, Б.Жадамба,Г.Уртнасан, Б.Батсайхан, Л.Цэрэнсодном, Ц.Бурмаа, Б.Болормаа |
||
260 |
_c2020 _aУБ _bСоёмбо принтинг |
||
300 | _a184 | ||
500 | _aЭШФ Б 30148-30150, НХУУТ 74471-74477 | ||
505 | _aЭнэхүү судалгааны ажил нь МУБИС-ийн болон БНХАУ-ын ӨМБИС-ийн График дизайн мэргэжлийн бакалаврын сургалтын хөтөлбөрүүдийн үзэл баримтлал, бүтэц, дизайн тэдгээрийн онцлог шинж, ижил ба ялгаатай тал, давуу ба сул талыг судлах зорилгыг агуулсан болно. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aболовсрол | ||
653 | _aдээд боловсрол | ||
653 | _aсургалтын хөтөлбөр | ||
700 | _aХ.Тамир, М.Дэлгэржав | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийн хөтөлбөрийн онол, үзэлбаримтлал, чиг хандлага | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийн онол арга зүйн асудал, судалгааны тойм | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийг харьцуулан үнэлэх арга зүйн асуудал | ||
740 | _aМУБИС-ийн болон БНХАУ-ын ӨМБИС-ийн бакалаврын сургалтын хөтөлбөрийн харьцуулалт | ||
740 | _aБакалаврын сургалтын хөтөлбөрийн үзэл баримтлалын харьцуулалт | ||
740 | _aХөтөлбөрийн бүтэц, бүрэлдэхүүний харьцуулалт | ||
740 | _aМУБИС-ийн болон БНХАУ-ын ӨМБИС-ийн График дизайн мэргэжлийн бакалаврын сургалтын хөтөлбөрүүдийн харьцуулсан судалгаа | ||
740 | _aМУБИС-ийн болон БНХАУ-ын ӨМБИС-ийн График дизайн мэргэжлийн бакалаврын сургалтын хөтөлбөр, төлөвлөгөөний харьцуулалт | ||
740 | _aСургалтын хөтөлбөрийн суралцахуйн үр дүнгийн томъёолол, хэрэгжүүлэх төлөвлөлт | ||
740 | _aХөтөлбөрийн үр дүнг үнэлэх, чанарыг баталгаажуулах тогтолцоо, хөтөлбөрт туссан байдал | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c122300 _d122300 |