000 | 17407nam a22034337a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20230502101236.0 | ||
008 | 201103s2020 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-99973-855-4-3 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a410 | ||
084 |
_a81 _bР 131 _2Erdem shinjilgee _q81 |
||
100 | 1 | _aРавдан Э | |
110 | _aМУИС. ШУС. Чой.Лувсанжавын нэрэмжит Хэл иргэншлийн дээд сургууль | ||
240 | 1 | 0 | _a81 Р 131 |
245 | 1 | 0 |
_aХэрэглээний хэл шинжлэл _nБ.IV: _pОрчин цагийн хэл шинжлэл |
260 |
_aУБ _bУдам соёл _c2020 |
||
300 | _a559 | ||
500 | _aЭШФ Т 23923-23925, НХУУТ 74418-74420, ГНОФ 15173-15175 | ||
505 | _aУг бүтээлд цахимын орчинд хүний хэлийг хөрвүүлэх асуудлыг шийдэх суурь үндэслэл нь хэлний бүтцийг хийсвэрлэн судлах хийгээд нялхас хэлд орох, хоёр дахь хэл сурах үйл, түгээмэл хэлзүй болон хэрэглээний хэл шинжлэлийн онол, судалгааны суурийг тайлбарлан, монгол хэлний жишээгээр баяжуулсан Хэрэглээний хэл шинжлэл: Хэл сурахуйн онол, Хэрэглээний хэл шинжлэл: Үүрэг, өгүүлэмжийн хэлзүй бүтээлийг нэгтгэн тусгажээ. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aхэл шинжлэл | ||
653 | _aхэл шинжлэлийн түүх | ||
653 | _aхэрэглээний хэл шинжлэл | ||
740 | _a"Орчин цагийн хэл шинжлэл" Цуврал номын өмнөтгөл | ||
740 | _aХэрэглээний хэл шинжлэл (ХШШ)-ийн судлахуун, хөгжлийн тойм, хамаарах хүрээ, шинэ хандлагууд, олон улсын холбоод | ||
740 | _aСудлахуун | ||
740 | _aХХШ-ийн үүсэл, хөгжлийн тойм | ||
740 | _aХХШ-д нийгэм, соёл болон хам бичвэр зэрэг олон хүчин зүйл хамаарах нь | ||
740 | _aХХШ-ийн салбар нэгжүүдийн дотоод уялдаа холбоо, шинэ хандлага | ||
740 | _aХХШ судлаачдын холбоо, нйигэмлэгүүд | ||
740 | _aТүгээмэл хэл зүйн байгалийн мөн чанар | ||
740 | _aХХШ, ТХ-н уялдаа холбоо | ||
740 | _aТХ-н үндсэн ойлголтууд | ||
740 | _aХамаарах бүтэц | ||
740 | _aНийлэмжийн толгой үгийн хэмжихүүн | ||
740 | _aНийлэмжийн бүтцийн Х-штрих (Х') онол | ||
740 | _aТусгалын зарчим | ||
740 | _aХэлний тухай ерөнхий үзэл баримтлал | ||
740 | _aТүгээмэл үзэгдлүүдийн хэв шинжүүд | ||
740 | _aХэлний чадавх | ||
740 | _aЗарчим, дүрмүүд | ||
740 | _aЗарчим, хэмжихүүний онолын үндсэн ойлголтууд | ||
740 | _aЗарчим, хэмжихүүний онолын хүрээ | ||
740 | _aДуудлага, утгын холбоо | ||
740 | _aСэлгээ | ||
740 | _aОнолын модулиуд | ||
740 | _aЗахирах ёсон | ||
740 | _aОрлох буюу тэг онохуйн хэмжихүүн | ||
740 | _aХолбох онол | ||
740 | _aХэлний төв ба захын хэсэг | ||
740 | _aХэл сурахуйн ерөнхий ухагдуунууд | ||
740 | _aХэл сурахуйн ерөнхий үзэл баримтлал | ||
740 | _aХэлний чадавхын бүтэц, бүрэлдүүн | ||
740 | _aХэл сурах тогтоц | ||
740 | _aХэл сурахуйн сэдлийн үндэслэлийн тухай | ||
740 | _aЗарчим, хэмжихүүний онол ба хэл сурахуй | ||
740 | _aХүүхэд хэлд орох үйл | ||
740 | _aХүүхэд хэлд орох хэлний сурвалж | ||
740 | _aЭх хэлээ эзэмших зарим арга зам | ||
740 | _aХүүхэд хэлд орох үйл оюуны бусад чадавхаас хамаарах нь | ||
740 | _aТХ-н бие физиологийн суурь дэвсгэр | ||
740 | _aХүүхэд хэлний зарчим, хэмжихүүнүүдийг эзэмших нь | ||
740 | _aХоёр дахь хэл эзэмших үйл ба ТХ | ||
740 | _aСэдлийг урамшуулах үндэс ба хоёр дахь хэл эзэмших үйл | ||
740 | _aХоёр дахь хэл сурах явцад ТХ-н хэмжихүүнүүдийг эзэмших нь | ||
740 | _aӨгүүлбэрийн бүрэлдүүн бүтэц | ||
740 | _aӨгүүлбэр дэх нэмэлт үгийн сонголт. Нэмэлт бүтцийн ойлголт | ||
740 | _aҮйл үгийн нэмэлт сонголт | ||
740 | _aБусад үгийн нэмэлт сонголт | ||
740 | _aНэмэлт үгийн бүлэг | ||
740 | _aСР бүхийн бусад ай | ||
740 | _aХувиргал өгүүлбэр зүй | ||
740 | _a"Тийм", "Үгүй" хариу шаардсан асуух өгүүлбэрийн бүтэц | ||
740 | _aWH-сэлгээ буюу асуух үгтэй асуух өгүүлбэрийн бүтэц дэх сэлгээ | ||
740 | _aШууд бус асуулт дахь сэлгээ | ||
740 | _aШууд асуулт дахь сэлгээ | ||
740 | _aI to C буюу толгой үгийн сэлгээ | ||
740 | _aӨгүүлбэр дэх үгийн дараалал | ||
740 | _aӨгүүлбэр дэх зэрэгцсэн бүтэц, тодотгогч ай, харьцангуй өгүүлбэр | ||
740 | _aЗэрэгцсэн бүтэц | ||
740 | _aТодотгогч ай | ||
740 | _aТодотгогч нэмэлт бүлэг буюу харьцангуй өгүүлбэр | ||
740 | _aӨгүүлбэрийн бүтцийн утга зүй | ||
740 | _aӨгүүлбэрийн бүтцийн салаа утга | ||
740 | _aӨгүүлбэрийн бүрэлдүүний утгын үүрэг | ||
740 | _aӨгүүлбэрийн бүрэлдүүний утга ба өгүүлбэрийн идэвхгүй хэв | ||
740 | _aЦахим хэл шинжлэл | ||
740 | _aЦахим авиа зүй, авиалбар зүйн судлал | ||
740 | _aЯрьдаг машин: Хэл ярианы нийлэг чанар | ||
740 | _aХэл яриаг таних чадвар буюу хэл ярианы задлан шинжлэл | ||
740 | _aЦахим үг зүй | ||
740 | _aҮгийн хувиллууд | ||
740 | _aЦахим үг зүйд гарах зарим бэрхшээл | ||
740 | _aЦахим өгүүлбэр зүй | ||
740 | _aХүмүүний хэлний задлан шинжлэл. Өгүүлбэр зүйн цахим шинжээчид ба хэл зүйчид | ||
740 | _aТодорхой/тодорхой бус нөхцөл | ||
740 | _aДээрээс доош, доороос дээш чиглэсэн өгүүлбэрийн задаргаа | ||
740 | _aҮүсгүүр буюу тодорхойлох чадамж | ||
740 | _aХүмүүний хэлний үүдэл, Үүдэл гэж юу вэ? | ||
740 | _aҮгийн үүдэл | ||
740 | _aЦахим үгийн сан судлал | ||
740 | _aЦахим утга зүй | ||
740 | _aЦахим хэл шинжлэлийн ахуйн хэрэглээ | ||
740 | _aТовьёогжуулалт ба зохицол | ||
740 | _aМэдээлэлд нэвтрэх ба түүнийг хайж олох нь | ||
740 | _aМашины орчуулга | ||
740 | _aХэл яриа таних тогтолцоо | ||
740 | _aХэл ярианы нийлэг | ||
740 | _aХэл сурахуйн бичил нэвтэрхий толь | ||
740 | _aХэрэглээний хэл шинжлэл (Үүргийн өгүүлэмжийн хэл зүй) | ||
740 | _aҮүргийн хэл зүй (ҮХЗ)-н үндсэн ойлголтууд | ||
740 | _aҮХЗ-н судлахуун, ерөнхий бүтэц | ||
740 | _aҮүрэг гэж юу? | ||
740 | _aҮХЗ-н хүрээ ба зорилго | ||
740 | _aХэл зүй ба бичвэр | ||
740 | _aБайгалийн хэл зүй | ||
740 | _aХэл зүй ба утга зүй | ||
740 | _aӨгүүлбэр ба үг | ||
740 | _aХэлний тогтолцоо ба бичвэр | ||
740 | _aАман яриа | ||
740 | _aХэлний ухамсрын бус мэдлэг | ||
740 | _aОнолын хандлага | ||
740 | _aХэлний онолууд | ||
740 | _aХэлний хэрэглээ | ||
740 | _aХэлний тэмдэг буюу код | ||
740 | _aСудалгаанд тохиолдох зарим бэрхшээл | ||
740 | _aОлон хэл зүйн тухай | ||
740 | _aҮүргийн өгүүлэмжийн хэл зүй | ||
740 | _aСуурь ойлголтууд | ||
740 | _aӨгүүлэмжийн дээрээс доош хандах зохион байгуулалт | ||
740 | _aӨгүүлэмжийн хэл зүй | ||
740 | _aИлэрхийлэх түвшнүүд | ||
740 | _aУхагдуун хам бичвэр, бүтээгдэхүүний бүрдэл | ||
740 | _aУхагдууны бүрдэл | ||
740 | _aБүтээгдэхүүний бүрдэл | ||
740 | _aХам бичвэрийн бүрдэл | ||
740 | _aҮӨХЗ-н бүтэц | ||
740 | _aЕрөнхий зохион байгуулалт | ||
740 | _aТүвшин ба давхаргууд | ||
740 | _aХүмүүс хоорондын харилцах түвшин | ||
740 | _aСанаа бодлоо илэрхийлэх түвшин | ||
740 | _aҮг зүй-өгүүлбэр зүйн түвшин | ||
740 | _aАвиалбар зүйн түвшин | ||
740 | _aАнхдагч сурвалж хэрэглэхүүнүүд | ||
740 | _aХянах үйлд хэрэглэдэг анхны сурвалжууд | ||
740 | _aҮг зүй-өгүүлбэр зүйн тэмдэгт хөрвүүлэх ажилбарт хэрэглэх анхдагч сурвалжууд | ||
740 | _aАвиалбар зүйн тэмдэгт хөрвүүлэх түвшинд хэрэглэх анхны сурвалж хэрэглэхүүнүүд | ||
740 | _aТүвшнүүд ба анхдагч сурвалжууд | ||
740 | _aХэрэгжилт | ||
740 | _aГүнзгийрэх зарчим 1 | ||
740 | _aГүнзгийрэх зарчим 2 | ||
740 | _aӨргөн хам бичвэрийн ҮӨХЗ | ||
740 | _aҮүрэг судлал | ||
740 | _aХэв шинж судлал буюу типологи | ||
740 | _aХэлийг загварчлах нь | ||
740 | _aҮӨХЗ-н хэрэглээ тал | ||
740 | _aБэлгэдэл тэмдэглээ | ||
740 | _aХүмүүс хоорондын харилцах түвшин | ||
740 | _aХүмүүс хоорондын харилцах түвшний зохион байгуулалт | ||
740 | _aАлхам | ||
740 | _aТолгой | ||
740 | _aХувьсагч махбодууд | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aӨгүүлэмжийн үйлдэл | ||
740 | _aТолгой | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aДалд илэрхийлэл | ||
740 | _aХийж гүйцэтгэх утга бүхий үйл үгс | ||
740 | _aХийсвэр далд илэрхийллүүд | ||
740 | _aАялга үг, түүнтэй холбоотой илэрхийллүүд | ||
740 | _aАялгаар илэрхийлэх нь | ||
740 | _aАхуйн харилцаанд давтагдах илэрхийллүүд | ||
740 | _aДуудах илэрхийлэл | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aХэл ярианд оролцогчид | ||
740 | _aӨмнөтгөл | ||
740 | _aТолгой | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aХарилцах агуулга | ||
740 | _aТолгой | ||
740 | _aМэдээллийн төв зах | ||
740 | _aСэдэв/Бодомж | ||
740 | _aСөргөлдөх/давхцах | ||
740 | _aАж хэрэглээний үүргийн харилцан үйлчлэл | ||
740 | _aАгуулгын хүрээ | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aТуслах үйлдлүүд | ||
740 | _aХамаатуулах туслах үйлдэл | ||
740 | _aТолгой | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aТөлөөлөл | ||
740 | _aӨмнөтгөл | ||
740 | _aТолгой | ||
740 | _aТуслах үйлдэл бүхий туслах үйлдэл | ||
740 | _aОноосон нэр | ||
740 | _aХийсвэр онцлогууд | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aХүмүүс хоорондын харилцах түвшний бүтэц, бүрэлдүүн | ||
740 | _aСанаа бодлоо илэрхийлэх түвшний зохион байгуулалт | ||
740 | _aУтгын ай | ||
740 | _aУтгын дөрвөн суурь ай | ||
740 | _aОрон зай, цаг хугацаа | ||
740 | _aҮйл явдал | ||
740 | _aУтгын нэмэлт ай | ||
740 | _aУтгын айн дэд бүлгүүд | ||
740 | _aСанаа бодлоо илэрхийлэх түвшний давхаргуудын зохион байгуулалт | ||
740 | _aСанаа бодлын агуулга | ||
740 | _aТолгой үг | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aҮйл явдал | ||
740 | _aТолгой үг | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aБие-сэтгэлийн үйл | ||
740 | _aТолгой үг | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aҮйл явдлын орон зай | ||
740 | _aХарьцангуй цаг | ||
740 | _aҮйл явдлын баймжууд | ||
740 | _aҮйл явдлыг хүртэхүй | ||
740 | _aТуйл | ||
740 | _aҮйлийн давтамж | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aХэлбэржсэн шинж тэмдгүүд | ||
740 | _aТолгой үг | ||
740 | _aТооны хязгаарлалтууд | ||
740 | _aУтгын айн чанарын хязгаарлалтууд | ||
740 | _aТэг хэлбэрээр илэрсэн орон зайн шинж тэмдгүүд | ||
740 | _aНэг байршилт орон зайн шинж тэмдгүүд | ||
740 | _aАнгилал | ||
740 | _aАдилтгал | ||
740 | _aОрон зай буюу оршихуй | ||
740 | _aҮндэслэлийн утгын үүргүүд | ||
740 | _aӨмнөтгөл | ||
740 | _aШинж тэмдгийн хүрээн дэх утгын үүргүүд | ||
740 | _aАнгилал, адилтгал, орон зайн бүтэц дэх утгын үүргүүд | ||
740 | _aӨгүүлэхүүний хүрээний бүрэлдүүн | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aҮйлийн байдал | ||
740 | _aОролцогчид хандсан баймж | ||
740 | _aҮйлийн үргэлжлэх хугацаа | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aҮгийн шинж тэмдгүүд | ||
740 | _aӨмнөтгөл | ||
740 | _aТолгой үг | ||
740 | _aЭнгийн ба нийлмэл толгой үг | ||
740 | _aХэл ярианы төрөл зүйл | ||
740 | _aҮгийн утгын үүргүүд | ||
740 | _aҮгийн ангилал | ||
740 | _aҮүсмэл үгс | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aБод юм, үзэгдэл | ||
740 | _aӨмнөтгөл | ||
740 | _aТолгой үг | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aОрон зай | ||
740 | _aТолгой үгийн хэв шинжүүд | ||
740 | _aХувьсагч | ||
740 | _aҮйлдэлч | ||
740 | _aХүрээ | ||
740 | _aЦаг хугацаа | ||
740 | _aҮйлийн хэв маяг | ||
740 | _aТоо | ||
740 | _aУчир шалтгаан | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c122257 _d122257 |