000 | 01760nam a22003737a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20220608140641.0 | ||
008 | 200131b2019 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a371 | ||
084 |
_2sudalgaa _a74.26(1) _bГ 866 _q74 |
||
100 | _aГүнсэндорж Нинжчамба | ||
110 |
_aSHUBUS _bPIZT |
||
240 | _a74.26(1) Г 866 | ||
245 |
_aSTEM боловсролын үзэл санааг физикийн хичээлд тусгах нэгэн боломж _bМагистрын зэрэг горилсон бүтээл _cДэд проф. Д.Эрдэнэбаатар, магистр Ж.Дөлгөөн _dПроф. Д.Улам-Оргих _kE01140203 |
||
260 |
_aУБ _c2019 |
||
300 |
_a65 _eCD-тэй |
||
500 | _aЭШФ Дип-6525 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aмонголын боловсрол | ||
653 | _aЕрөнхий боловсролын сургууль | ||
653 | _aсургалтын арга | ||
653 | _aSTEM боловсрол | ||
653 | _aшинжлэх ухаан | ||
653 | _aтехнологи | ||
653 | _aинженерчлэл математик | ||
740 | _aОнол арга зүйн хэсэг | ||
740 | _aSTEM боловсролын үндсэн тулгуур үзэл баримтлал | ||
740 | _aФизикийн хичээл дээр физикийн онцлогтой асуудал шийдэх | ||
740 | _aҮндэсний цөм хөтөлбөр дэх STEM агуулга | ||
740 | _aФизикийн багш нараас авсан асуулга, ярилцлагын судалгаа | ||
740 | _aБоловсруулсан STEM сургалтын хэрэглэгдэхүүн, арга зүй | ||
942 | _cMA | ||
999 |
_c120763 _d120763 |