000 | 02348nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20230927095805.0 | ||
008 | 120704s2002 mp ||||| |||| 00| | mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a300 | ||
084 |
_2other _a60.56 _bМ 553 _q6 |
||
110 | _aҮндэсний статистикийн газар, НҮБ Хүн амын сан | ||
240 | 1 | 0 | _a60.56 Б 553 |
245 | 1 |
_aХүн ам, орон сууцны 2000 оны улсын тооллого: Боловсрол, бичиг үсгийн мэдлэг _b2000 оны хүн ам, орон сууцны тооллого дээр үндэслэн хийсэн сэдэвчилсэн судалгаа |
|
260 |
_aУБ _c2002 |
||
300 | _a77 | ||
500 | _aБС тайлан 95-99 | ||
505 | _aМонгол улсын ИХ-аас 2002 онд батлан гаргасан боловсролын тухай багц хуулиуд, боловсролын салбарыг 2000-2005 онд хөгжүүлэх стратеги зэрэг бусад хөтөлбөрт тусгагдсан зорилтыг хэрэгжүүлэх, цаашид боловсронгуй болгон өөрчлөгдөхөд хүн амын боловсрол, бичиг үсгийн мэдлэг, боловсролын түвшний өөрчлөлт, сургуулийн насны хүүхдийн сургуульд хамрагдалтын байдлыг нас, хүйс, аймаг, нийслэл, байршлаар тодорхойлсон үнэн бодитой мэдээлэл чухал ач холбогдолтой | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aорон сууцны 2000 оны тооллого | ||
653 | _aнийгмийн шинжлэх ухаан | ||
653 | _aхүн ам зүй | ||
653 | _aнийгмийн хүрээ | ||
653 | _aболовсрол | ||
740 | _aЕрөнхий зүйл | ||
740 | _aСургуульд хамрагдалт | ||
740 | _aХүн амын бичиг үсгийн мэдлэг, боловсролын байдал | ||
740 | _aХүн амын ажил эрхлэлт, боловсрол, хүйсийн байдлаар ялгаатай байдлаар | ||
740 | _aЕрөнхий дүгнэлт, бодлогын зөвлөмж | ||
740 | _aХавсралтууд | ||
942 | _cTZ | ||
999 |
_c120005 _d120005 |