000 02265nam a2200349 4500
003 MN-UlNUM
005 20221011150411.0
008 181117b2017 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-61-54-2
040 _afirst lib
082 _a370
084 _a74.58
_bС 753
_2other
_q74
110 _aДээд боловсролын шинэчлэлийн төсөл
240 _a74.58 С 753
245 _aСургалтын явцын үнэлгээг шинэчлэх, сургалтын хөтөлбөрт нэгдсэн үнэлгээ хийх арга зүйн зөвлөмж
260 _c2017
_aУБ
_bМөнхийн үсэг
300 _a127
500 _aЭШФ Т 22108-22110, НХУУТ 71436-71437
505 _aЭнэхүү номонд үнэлгээний талаарх ойлголт, судлаачдын тодорхойлолт, “Хүн” төвтэй үнэлгээний систем, шинэчлэл, Монголын их сургуулиудын үнэлгээний систем, сургалтын үйл ажиллагааны явцын болон эцсийн үнэлгээ, үнэлгээний зорилго, хөтөлбөрийн нэгдсэн үнэлгээг хэрхэн боловсруулах, санал асуулгын судалгааны олон улсын туршлага, сургалтын явцын үнэлгээг шинэчлэх, сургалтын хөтөлбөрт нэгдсэн үнэлгээ хийх арга зүйн зөвлөмж зэрэг агуулгыг багтаажээ.
546 _aMongolia
653 _aдээд боловсрол
653 _aсургалтын үнэлгээ
653 _aхөтөлбөрийн нэгдсэн үнэлгээ
653 _aсанал асуулга
740 _aҮнэлгээ
740 _aМонголын их сургуулиудын үнэлгээний систем
740 _aСургалтын үйл ажиллагааны явцын үнэлгээ
740 _aСургалтын үйл ажиллагааны явцын болон эцсийн үнэлгээ
740 _aҮнэлгээний зорилго
740 _aХөтөлбөрийн нэгдсэн үнэлгээ
942 _cBK
999 _c118553
_d118553