000 | 02265nam a2200349 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20221011150411.0 | ||
008 | 181117b2017 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-99978-61-54-2 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_a74.58 _bС 753 _2other _q74 |
||
110 | _aДээд боловсролын шинэчлэлийн төсөл | ||
240 | _a74.58 С 753 | ||
245 | _aСургалтын явцын үнэлгээг шинэчлэх, сургалтын хөтөлбөрт нэгдсэн үнэлгээ хийх арга зүйн зөвлөмж | ||
260 |
_c2017 _aУБ _bМөнхийн үсэг |
||
300 | _a127 | ||
500 | _aЭШФ Т 22108-22110, НХУУТ 71436-71437 | ||
505 | _aЭнэхүү номонд үнэлгээний талаарх ойлголт, судлаачдын тодорхойлолт, “Хүн” төвтэй үнэлгээний систем, шинэчлэл, Монголын их сургуулиудын үнэлгээний систем, сургалтын үйл ажиллагааны явцын болон эцсийн үнэлгээ, үнэлгээний зорилго, хөтөлбөрийн нэгдсэн үнэлгээг хэрхэн боловсруулах, санал асуулгын судалгааны олон улсын туршлага, сургалтын явцын үнэлгээг шинэчлэх, сургалтын хөтөлбөрт нэгдсэн үнэлгээ хийх арга зүйн зөвлөмж зэрэг агуулгыг багтаажээ. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aдээд боловсрол | ||
653 | _aсургалтын үнэлгээ | ||
653 | _aхөтөлбөрийн нэгдсэн үнэлгээ | ||
653 | _aсанал асуулга | ||
740 | _aҮнэлгээ | ||
740 | _aМонголын их сургуулиудын үнэлгээний систем | ||
740 | _aСургалтын үйл ажиллагааны явцын үнэлгээ | ||
740 | _aСургалтын үйл ажиллагааны явцын болон эцсийн үнэлгээ | ||
740 | _aҮнэлгээний зорилго | ||
740 | _aХөтөлбөрийн нэгдсэн үнэлгээ | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c118553 _d118553 |