000 02267nam a22003257a 4500
003 MN-UlNUM
005 20230327095251.0
008 171130s2017 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99978-0-790-8.
040 _afirst lib
082 _a910.3
084 _2Surah bichig
_a26.8я73
_bБ 33
_q2
100 _aБатчулуун Е
240 _a26.8я73 Б 33
245 _aГазарзүйн боловсролын үндэс
_bГазарзүйн багш мэргэжлээр суралцагчдад зориулсан сурах бичиг
260 _aУБ
_bМөнхийн үсэг
_c2017
300 _a476
500 _aЭШФ Т 20503-20505, БУУТ 30506-30512, ГНОФ 8036-8045
505 _aЭнэхүү сурах бичиг нь газарзүйн багш мэргэжлээр суралцагч оюутан, багш нарын төгсөлтийн өмнөх ба дараах сургалтанд зориулагджээ. Газарзүйн боловсролын зорилго, хэрэгцээ, шаардлагыг Монгол орны жишээн дээр тодорхойлж газарзүйн онол, арга зүйн асуудал, газарзүйн соёл ба тогтвортой хөгжил, сурган сэтгэл судлалын үндэс, шинжлэх ухааны үндэс, агуулга арга зүйн хөгжил, үнэлгээ, газарзүйн дидактикийн судалгаа зэрэг 10 бүлэгт багтаан бусад орныхтой харьцуулан жишээгээр тодруулан оруулжээ.
546 _aMongolia
653 _aгазарзүй
653 _aсурах бичиг
740 _aГазарзүйн соёл ба тогтвортой хөгжил
740 _aГазарзүйн сургалтын сурган, сэтгэл судлалын үндэс
740 _aГазарзүйн сургалтын хэрэглэгдэхүүн
740 _aГазарзүйн сургалтыг зохион байгуулах арга зүй
740 _aГазарзүйн сургалтын үнэлгээ
740 _aГазарзүйн сургалт ба мэдээллийн технологи
942 _cBK
999 _c116271
_d116271