000 | 02953nam a22003497a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20220902141023.0 | ||
008 | 160602b2016 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
020 | _a978-99973-3-604-0 | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a300 | ||
084 |
_2other _a60 _bН 98 _q6 |
||
100 | _aНямдорж М | ||
240 | _a60 Н 98 | ||
245 |
_aНийгмийн ажлын дадлагын арга зүй _cХян. А.Оюунтунгалаг _bНийгмийн ажлын багш, оюутан, дадлага удирдагч нарт |
||
250 | _a2 дахь хэвл | ||
260 |
_aУБ _b"Алмаз пресс" хэвлэл _c2016 |
||
300 | _a109 | ||
500 | _aЭШФ Т 17932, 17933, НХУУТ 52379-52381, 59531-59535 | ||
505 | _aЗохиогч “ Нийгмийн ажлын дадлагын арга зүй” номондоо нийгмийн ажлын боловсролын тогтолцооны нэг хэсэг болох дадлагын асуудлыг авч үзэхдээ дадлага тус бүрийн онцлог, дадлага удирдагчийн үүрэг, хариуцлага, ур чадвар, оюутны дадлагын явцад баримтлах ёс зүй, дадлагын явцад оюутны ур чадварыг хөгжүүлэх, хандлага төлөвшүүлэх ажлууд болон дадлагыг үнэлэх үйл явц, арга зүйн талаар цогцоор нь авч үзэж, нийгмийн ажлын дадлага ажлыг шинжлэх ухааны үндэстэй тайлбарлан өгүүлсэнд энэхүү бүтээлийн үнэ цэнэ оршиж байна. Мөн энэхүү бүтээл нь нийгмийн ажилтан бэлтгэх сургалтын материаллаг баазыг нэмэгдүүлж, оюутан, багш, дадлага удирдагч нарын сургалтын болон дадлага ажлын хөтөч болохоос гадна оюутны дадлагын явцад тулгардаг олон асуудлыг шийдвэрлэхэд нэгэн шинэ арга зүй болох юм. | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aнийгмийн шинжлэх ухаан | ||
653 | _aнийгмийн ажил | ||
653 | _aнийгмийн ажлын дадлага | ||
653 | _aдадлага ажлын үнэлгээ | ||
740 | _aНийгмийн ажлын дадлага ба ёс зүй | ||
740 | _aНийгмийн ажлын дадлага дахь мэргэжлийн удирдлага | ||
740 | _aНасанд хүрэгчдийн сургалт, түүний онцлог | ||
740 | _aОюутны суралцах төлөвлөгөө болон үйл явцын тэмдэглэл | ||
740 | _aДадлага ажлын төгсгөл болон оюутныг үнэлэх арга зүй | ||
942 | _cBK | ||
999 |
_c113746 _d113746 |