000 02953nam a22003497a 4500
003 MN-UlNUM
005 20220902141023.0
008 160602b2016 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
020 _a978-99973-3-604-0
040 _afirst lib
082 _a300
084 _2other
_a60
_bН 98
_q6
100 _aНямдорж М
240 _a60 Н 98
245 _aНийгмийн ажлын дадлагын арга зүй
_cХян. А.Оюунтунгалаг
_bНийгмийн ажлын багш, оюутан, дадлага удирдагч нарт
250 _a2 дахь хэвл
260 _aУБ
_b"Алмаз пресс" хэвлэл
_c2016
300 _a109
500 _aЭШФ Т 17932, 17933, НХУУТ 52379-52381, 59531-59535
505 _aЗохиогч “ Нийгмийн ажлын дадлагын арга зүй” номондоо нийгмийн ажлын боловсролын тогтолцооны нэг хэсэг болох дадлагын асуудлыг авч үзэхдээ дадлага тус бүрийн онцлог, дадлага удирдагчийн үүрэг, хариуцлага, ур чадвар, оюутны дадлагын явцад баримтлах ёс зүй, дадлагын явцад оюутны ур чадварыг хөгжүүлэх, хандлага төлөвшүүлэх ажлууд болон дадлагыг үнэлэх үйл явц, арга зүйн талаар цогцоор нь авч үзэж, нийгмийн ажлын дадлага ажлыг шинжлэх ухааны үндэстэй тайлбарлан өгүүлсэнд энэхүү бүтээлийн үнэ цэнэ оршиж байна. Мөн энэхүү бүтээл нь нийгмийн ажилтан бэлтгэх сургалтын материаллаг баазыг нэмэгдүүлж, оюутан, багш, дадлага удирдагч нарын сургалтын болон дадлага ажлын хөтөч болохоос гадна оюутны дадлагын явцад тулгардаг олон асуудлыг шийдвэрлэхэд нэгэн шинэ арга зүй болох юм.
546 _aMongolia
653 _aнийгмийн шинжлэх ухаан
653 _aнийгмийн ажил
653 _aнийгмийн ажлын дадлага
653 _aдадлага ажлын үнэлгээ
740 _aНийгмийн ажлын дадлага ба ёс зүй
740 _aНийгмийн ажлын дадлага дахь мэргэжлийн удирдлага
740 _aНасанд хүрэгчдийн сургалт, түүний онцлог
740 _aОюутны суралцах төлөвлөгөө болон үйл явцын тэмдэглэл
740 _aДадлага ажлын төгсгөл болон оюутныг үнэлэх арга зүй
942 _cBK
999 _c113746
_d113746