000 01680nam a22002537a 4500
008 150928b2016 mp ||||| |||| 00| 0 mon d
084 _2other
_a60.56
_bБ-33
_q6
100 _aБат-Ундрал Доржжанцангийн .
240 _a60.56 Б-33
245 _aДээд боловсролын үйлчилгээний хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгаа : Магистрын зэрэг горилсон судалгааны ажил: E340500.-
_cУдирд. Проф. Я.Отгонсүрэн., Шүүмж. Проф. Б.Даваасүрэн.-
260 _aУБ.:
_c2016.-
300 _a54 х.
_eCD
500 _aДансны дугаар: ГФ-5618
546 _aMongolia
653 _aмагистрын ажил
653 _aболовсрол судлал
653 _aболовсролын үйлчилгээ
653 _aсэтгэл ханамжийн судалгаа
740 _aБоловсролын үйлчилгээний сэтгэл ханамжийн судалгааны онол арга зүйн үндэс
740 _aБоловсролын байгууллагын өнөөгийн байдал, хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн судалгаа , суралцагсдад үзүүлэх үйлчилгээний чанарыг сайжруулах нь
740 _aМонгол орны дээд боловсролын үйлчилгээний өнөөгийн байдал
740 _aХэрэглэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлж дээд боловсролын үйлчилгээг сайжруулах нь
942 _cMA
999 _c112385
_d112385