000 | 01563nam a22003137a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20230531110255.0 | ||
008 | 140310s2014 mp ||||| |||| 00| | mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2sudalgaa _a74.202.4 _bС 685 _q74 |
||
100 | 1 | _aСувдмаа Гаравчойжилын | |
110 | _aSHUHUS | ||
240 | 1 | 0 | _a74.202.4 С 685 |
245 | 1 |
_aАнгли хэлний сургалтын үр өгөөжийг дээшлүүлэх боломж: _bОюун ухааны цогцолбор онолын жишээн дээр: Боловсрол судлалаар доктор (Ph.D)-ын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл: _cД.Нямжав, С.Сүхээ _dО.Мягмар, Ц.Үрэлмаа _eБоловсрол судлал _kF143900 |
|
260 |
_aУБ _c2014 |
||
300 | _a171 | ||
500 | _aЭШФ Дисс 497 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aдиссертац | ||
653 | _aболовсрол судлал | ||
653 | _aангли хэл заах арга зүй | ||
653 | _aангли хэлний сургалт | ||
653 | _aгадаад хэлний сургалт | ||
653 | _aсурган хүмүүжүүлэх зүй | ||
740 | _aГадаад хэлний сургалтын сурган, сэтгэлзүйн онолын үндэслэл, арга зүй | ||
740 | _aОюун ухааны цогцолбор онолд тулгуурласан англи хэлний туршилт сургалт, судалгааны үр дүн | ||
942 | _cDS | ||
999 |
_c103507 _d103507 |