000 | 01794nam a22002537a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20210914124922.0 | ||
008 | 140306t2004 mp ||||| |||| 00| 0 mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2other _a74.102+74.3 _bВ 38 _q74 |
||
100 | 1 | _aВесли П., Деннис Б | |
240 | 1 | 0 | _a74.102+74.3 В 38 |
245 | 1 |
_aХөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг сургуулийн өмнөх боловсролд тэгш хамран сургах сургалтын асуудал _cРед. Ч.Цэдэнбал, А.Нармандах |
|
260 |
_aУБ _bСейжи принт _c2004 |
||
300 | _a111 | ||
500 | _aЭШФ Т 16618 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aсургуулийн өмнөх насны хүүхдийн хөгжил | ||
653 | _aхөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийн сургалт | ||
653 | _aгарын авлага | ||
740 |
_aЭрт ба эдүгээ: Яагаад заавал тэгш хамран сургах ёстой вэ? _aЭхлээд чадварыг нь: Хөгжлийн бэрхшээлтэй хүүхдийг авч үзэхүй _aХамтран ажиллах нь: Анхаарлын төвд гэр бүл _aСургуулийн өмнөх насны хүүхэд сурч хүмүүжих орчин: Хүүхдийн тоглох үйл ажиллагааг дэмжих нь _aТөлөвлөх ба сургах үйл явц: Хүүхэд бүрийн хэрэгцээ шаардлагад нийцүүлэх нь _aСонсох ба ярих: Зохистой тэнцвэрийг олох нь _aЧи ч хож/ Би ч хожьё: Зан үйлийг удирдан чиглүүлэх нь _aСургуульд элсэн орох нь |
||
942 | _cBK | ||
999 |
_c103464 _d103464 |