000 | 01235nam a22002897a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | MN-UlNUM | ||
005 | 20230509172116.0 | ||
008 | 130708s2008 mp ||||| |||| 00| | mon d | ||
040 | _afirst lib | ||
082 | _a370 | ||
084 |
_2sudalgaa _a74 _bЭ 739 _q74 |
||
100 | 1 | _aЭрдэнэцэцэг Дүгэрсүрэнгийн | |
110 |
_aSHUNUS _bBSST |
||
240 | 1 | 0 | _a74 Э 739 |
245 |
_aБоловсролын агуулгыг арга билгийн сэтгэлэгээний үүднээс шинжлэх нь _bОнолын дүн шинжилгээ: Боловсрол судлалын докторын зэрэг горилсон нэг сэдэвт бүтээл: _cН.Хавх, Б.Туяа _eБоловсрол судлал _kF140.000 |
||
260 |
_aУБ _c2008 |
||
300 | _a115 | ||
500 | _aЭШФ Дисс 341 | ||
546 | _aMongolia | ||
653 | _aдиссертаци | ||
653 | _aболовсрол судлал | ||
653 | _aболовсролын философи | ||
653 | _aбуддын гүн ухаан | ||
740 | _aБоловсролын агуулга, түүний мөн чанар | ||
740 | _aБоловсролын агуулга дахь багш, шавийн шинж | ||
942 | _cDS | ||
999 |
_c100018 _d100018 |